AXA: Budżet mediowy dla WPP i Publicis

0
516

AXA rozstrzygnęła przetarg na obsługę globalnego budżetu mediowego. Jak podały witrtualnemedia.pl, ubezpieczyciel zdecydował się na współpracę z WPP i Publicis. Z przetargu odpadł m.in. Havas Media Group, który poprzednio obsługiwał budżet firmy.

Portal podał, że kontrakt WPP szacowany na 161 mln USD obejmuje blisko 30 rynków w Europie, na Bliskim Wschodzie, w Afryce, Azji i Ameryce Łacińskiej. Na wszystkich rynkach poza Francją obsługą mediową AXA zajmie się Wavemaker. We Francji zajmować się tym będzie GroupM, a Publicis będzie odpowiadać za budżet w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Włoszech i Hongkongu. W Polsce media do kampanii AXA planowała i kupowała Arena Media, agencja należąca do Havas Media Group.

(AM, źródło: witrtualnemedia.pl)