CYMO to globalna platforma od AXA Climate, zaprojektowana z myślą o zapewnieniu wsparcia w czasie rzeczywistym dla osób zmagających się ze zmianami klimatycznymi. Od 10 grudnia CYMO dostępne jest dla firm w 65 krajach, 24h na dobę, 7 dni w tygodniu.
CYMO została zbudowana w oparciu o połączone kompetencje ponad 50 ekspertów z całego świata oraz sieć satelitów, samolotów i samolotów bezzałogowych, które krążą po całym świecie, precyzyjnie określając zagrożenia i szkody. Umożliwia to analizę i zapobieganie zagrożeniom związanym z powodziami, burzami, trzęsieniami ziemi, tsunami, cyklonami lub innymi ekstremalnymi zjawiskami naturalnymi. Platforma składa się z 3 podstawowych funkcji:
- Alert – alarmy wysyłane w wiadomościach tekstowych lub telefonicznych.
- Assess – zwizualizowanie zakresu szkód spowodowanych przez zdarzenie.
- Act – uruchamianie działania niezbędnego do ochrony osób lub mienia.
Antoine Denoix, CEO AXA Climate, komentuje: – Zmiany klimatyczne to nasza rzeczywistość. Istotne jest, aby proponować naszym klientom rozwiązania chroniące ich przed zagrożeniami i pomagające im je przewidywać.
(AM, źródło: PIU)