Rozpoczęła się międzynarodowa kampania digitalowa, w której AXA Partners i Grupa eSky pokazują, dlaczego opłaca się ubezpieczyć przed niespodziewanymi zdarzeniami.
W ramach kampanii obaj partnerzy promują ubezpieczenie od rezygnacji z podróży AXA. Polisa zapewnia możliwość odwołania podróży i uzyskania do 90% zwrotu kosztów osobom, które planują swoje wyjazdy na eSky.pl i eSky.ro. Ponadto w sytuacji, gdy wyjazd zostanie przerwany i klienci będą zmuszeni do wcześniejszego powrotu, AXA Partners sfinansuje zakup nowego biletu do kwoty 500 euro.
– Ubezpieczenie od rezygnacji z podróży łączy w sobie dwie ważne cechy: daje swobodę podróżowania i jednocześnie chroni nasz budżet na wypadek nieprzewidzianych zdarzeń, takich jak np. choroba. Dzięki temu produktowi nawet nagła zmiana planów nie będzie stała na przeszkodzie, by zrealizować podróż w innym, dogodnym dla siebie terminie – tłumaczy Agnieszka Dąbrowska, Head of Retail Sales AXA Partners CEE/ Polska.
Wspólna kampania promocyjna AXA Partners i Grupy eSky wystartowała jednocześnie w Polsce i Rumunii w ostatnim tygodniu kwietnia 2023 r. Przez ponad miesiąc swoim zasięgiem obejmie ona takie kanały, jak YouTube, Instagram, TikTok i Facebook na obu rynkach.
– Kolejna odsłona kampanii eSky i AXA Partners ma na celu dalsze budowanie świadomości rezerwowania i podróżowania z ubezpieczeniem. Zależy nam, aby klienci planowali podróże z poczuciem bezpieczeństwa i ochroną poniesionych wydatków w sytuacji, gdy z różnych powodów zaistnieje konieczność odwołania lub przeniesienia wyjazdu na inny termin. Jest to szczególnie ważne, teraz gdy planowanie last minute odchodzi w zapomnienie – mówi Inga Wawrzyniak-Gacek, Marketing & Communication Director Grupy eSky.
(AM, źródło: AXA Partners)