AXA ogłosiła, że rozszerza swoją strategię inteligentnej pracy. Hybrydowy model, łączący w sobie pracę zdalną i w biurze, zostanie wprowadzony we wszystkich biznesach grupy do 2023 r. W jego ramach pracownicy będą mogli przeznaczyć 2 dni w tygodniu na pracę z domu.
Wraz ze strategią AXA przygotuje także program zdalnego działania z zakresu adaptacji miejsc pracy, szkoleń, czy udostępniania sprzętu informatycznego. Szczególną uwagę ubezpieczyciel kładzie na spójność zespołów i dobrobyt pracowników.
– Pandemia Covid-19 była punktem zwrotnym dla dotychczasowych modeli pracy. Nieustanne inwestycje w cyfrową transformację umożliwiły wdrożenie pracy zdalnej w czasie kryzysu, co potwierdziło odporność naszej organizacji w tym niepotykanym dotąd kontekście. Co więcej, kryzys uświadomił nam, jak ważne jest posiadanie przestrzeni biurowej, w której możemy się spotykać i pracować razem. – powiedziała Karima Silvent, dyrektor HR AXA.
Rozszerzając strategię, AXA chce zaoferować swoim pracownikom zrównoważony model pracy, który łączy w sobie elastyczność pracy zdalnej, a jednocześnie zapewnia dostęp do biura, jako ważny element interakcji społecznych.
(AM, źródło: PIU)