Balcia Insurance rusza z nową inicjatywą, która łączy świat ubezpieczeń z miejską sztuką i nowoczesnym stylem życia. „City Combo – Odkrywcy miasta” to konkurs na cyfrowy mural, który pojawi się w samym sercu Warszawy, na ekranie LED przy Dworcu Centralnym.
City Combo to polisa dla osób aktywnych – użytkowników rowerów, hulajnóg, deskorolek, żyjących dynamicznie w miejskiej przestrzeni. Obejmuje m.in. ochronę sprzętu, odpowiedzialność cywilną i pomoc w razie urazów – wszystko dostępne w aplikacji Balcia App.
Projekt digitalowego muralu ma być inspirowany miejskim rytmem i filozofią City Combo. Uczestnicy mogą korzystać z udostępnionych materiałów graficznych i własnej wyobraźni.
Zwycięska praca zostanie zaprezentowana tysiącom mieszkańców stolicy, na wielkoformatowym ekranie LED naprzeciwko Dworca Centralnego. Autor pokaże odbiorcom swoje flow na muralu, który można podpisać własnym imieniem, nazwiskiem lub pseudonimem. Dodatkowo zwycięzca otrzyma konsolę PlayStation 5 Digital Edition.
Ogłoszenie zwycięzcy nastąpi 16 czerwca 2025 r., a jego mural będzie można podziwiać już pod koniec miesiąca.
Balcia zachęca agentów, by nie tylko informowali swoich klientów o konkursie, ale również sami wzięli w nim udział.
Więcej informacji, regulamin i formularz zgłoszeniowy na stronie citycombo.pl.
(AM, źródło: Balcia)