Beesafe szykuje ofensywę produktową

0
358

Obchodzący piąte urodziny Beesafe pracuje nad nowymi produktami. Konsolidacja, jaka ma miejsce w Vienna Insurance Group w Polsce, nie zagraża istnieniu marki – informuje cashless.pl.

Rafał Mosionek, CEO insurtechu, zdradził serwisowi, że firma obecnie pracuje nad nowym ubezpieczeniem turystycznym, które z pewnością będzie funkcjonowało pod marką Compensy, ale być może także pod brandem Beesafe. Trwają też prace nad nową odsłoną NNW szkolnego oraz serią mikroproduktów, np. ubezpieczenia dronów czy kosztów leczenia dla obcokrajowców.

Menedżer zdradził też, że obecnie w ramach VIG Polska trwa dyskusja na temat strategii multibrandowej grupy. To, ile marek w niej pozostanie, pojawi się w nowej strategii Compensy, która zostanie upubliczniona na przełomie II i III kwartału. Rafał Mosionek nie ma jednak wątpliwości, że marka Beesafe nie jest w jakikolwiek sposób zagrożona.

O planach Beesafe można przeczytać również w najnowszym wydaniu „Gazety Ubezpieczeniowej” z 17 lutego oraz w najnowszym odcinku podcastu #RozmowyBezAsekuracji.

Więcej:

cashless.pl z 17 lutego, Ida Krzemińska-Albrycht „Beesafe wyszedł na plus. Od spółki dystrybucyjnej, oferującej prosty kalkulator OC, do hubu technologicznego dla grupy VIG”

(AM, źródło: cashless.pl)