Berg System zaoferował aplikację mobilną CRM dla agentów pracujących w terenie

0
256

Berg System wprowadza na rynek pierwszą w pełni funkcjonalną aplikację mobilną CRM zaprojektowaną z myślą o agentach ubezpieczeniowych, doradcach finansowych i przedstawicielach handlowych, którzy pracują z klientem w terenie.

Berg System CRM to pełnoprawne narzędzie do pracy mobilnej. Umożliwia zarządzanie relacjami z klientami w czasie rzeczywistym, z poziomu smartfona lub tabletu, bez konieczności uruchamiania komputera.

Użytkownicy mają dostęp do kartoteki klienta, historii kontaktów, zadań, dokumentów. Mogą także dodawać notatki głosowe, zdjęcia czy wprost z aplikacji dzwonić lub wyruszyć na spotkanie, klikając w adres z przekierowaniem na Google Maps.

– W branżach takich jak ubezpieczenia, bankowość, finanse czy chociażby OZE, nie ma czasu na wprowadzanie danych po godzinach – mówi Marcin Konopka, prezes zarządu Berg System. – Nasza aplikacja pozwala pracować z klientem dokładnie wtedy, gdy jest to potrzebne, czyli tuż po spotkaniu, w drodze czy przed kolejnym kontaktem. Tu nie chodzi o dostęp do podglądu, a o pełną możliwość działania: aktualizację danych, przypisywanie zadań, dzwonienie i pisanie wiadomości do klienta wprost z widoku jego karty czy dodanie kilkuminutowej notatki głosowej – dla siebie lub zespołu z podsumowaniem najważniejszych ustaleń – dodaje.

Narzędzie oferuje również zintegrowany kalendarz powiązany z procesem sprzedaży, system przypomnień push oraz powiadomienia o zadaniach, wznowieniach i szansach sprzedażowych. Aplikacja jest bezpłatna dla użytkowników systemu Berg System posiadających aktywne konto. Działa z pełnym szyfrowaniem danych i zgodnością z RODO. Można ją pobrać bezpośrednio z Google Play oraz App Store.

Prezentacja najważniejszych funkcji aplikacji

(AM, źródło: Berg System)