Być partnerem Generali to szansa rozwoju biznesu

0
1738

Generali Polska ma obecnie ponad 300 placówek partnerskich i duży apetyt na więcej. W ciągu roku otwiera ponad 50 biur. Dla swoich partnerów przygotowuje w tym roku kolejne innowacyjne rozwiązania.

Zgodnie z naszą strategią chcemy być partnerem na całe życie zarówno dla klientów, jak i dla partnerów. – Placówki partnerskie są ważnym elementem w budowaniu tych długotrwałych relacji z agentami. To rozwiązanie, które jest korzystne dla wszystkich: dla klientów, naszych partnerów oraz Generali. Agent otrzymuje wsparcie w organizacji placówki i jej marketingu, klient dostępne i bliskie miejsce współpracy z agentem, a Generali stałego partnera – mówi Michał Świderski, członek zarządu Generali Polska.

Placówkę partnerską Generali Polska może otworzyć agencja ubezpieczeniowa, która jest zlokalizowana nie bliżej niż w odległości co najmniej 1 km od innej placówki.

Właściciel takiej placówki otrzymujewyższą prowizję, odpowiednie kontrakty, dostosowane do struktury portfela, budżet marketingowy na promocję agencji, widoczność w sieci, m.in. wizytówkę na stronie Generali Polska oraz wizytówkę Google. Zawiera również umowy bezpośrednie z Generali, Generali Życie, Generali Agro i Proama.

Jednocześnie agent nadal ma w swojej ofercie produkty innych firm ubezpieczeniowych. Generali zapewnia również oznakowanie biura, ale jego zakres jest zależny od wybranego przez agenta i Generali wariantu.

– Rozmawialiśmy z obecnymi i potencjalnymi partnerami, by lepiej zrozumieć ich potrzeby. W wyniku tych rozmów, słuchając oczekiwań naszych potencjalnych kandydatów do współpracy, a także po analizie rynku, przygotowaliśmy dwa warianty do wyboru, które nazwaliśmy Ekspert i Partner. To agent wspólnie z Generali decyduje, z którego wariantu chce skorzystać po analizie potencjału biznesowego miejsca, w którym ma znajdować się placówka partnerska – wyjaśnia Mateusz Jarkowski, dyrektor Departamentu Rozwoju Placówek Partnerskich.

Wariant Ekspert jest bardziej rozbudowany i obejmuje – poza wymienionymi wcześniej korzyściami dla placówek partnerskich – wyposażenie przez Generali Polska biura oraz jego oznakowanie wewnętrzne i zewnętrzne. Po podpisaniu aneksu na prowadzenie placówki partnerskiej jedyne koszty, jakie agent ponosi, to odświeżenie wnętrza i przygotowanie go do aranżacji i montażu. Montażem, aranżacją i oznakowaniem zajmuje się Generali. Po zakończeniu urządzania biura organizowane jest jego oficjalne otwarcie. Dodatkowo na początek współpracy partner Generali Polska otrzymuje bonus.

W opcji Partner agent otrzymuje w środku biura ściankę z logotypami i oznakowanie zewnętrzne. Ma również możliwość dokupienia mebli z katalogu Generali.

– Stawiamy na dynamiczny rozwój biur franczyzowych Generali, bo wierzymy, że to inwestycja w przyszłość. To nowoczesne rozwiązanie, dopasowane do potrzeb agentów i ich klientów. Takie wsparcie partnerów biznesowych pozwala im w jeszcze lepszym stopniu wspierać klientów w zarządzaniu ryzykiem w życiu prywatnym i w prowadzeniu biznesu. Dlatego nieprzerwanie będziemy dążyć do rozwoju sieci placówek partnerskich, stale udoskonalając program partnerski – dodaje Michał Świderski.

Generali Polska oprócz rozwoju sieci placówek partnerskich planuje wprowadzić w tym roku wiele usprawnień i innowacyjnych rozwiązań dla swoich partnerów, jak program benefitów dla właścicieli czy odpowiednie konkursy.

– Więcej szczegółów, co jeszcze zaproponujemy naszym placówkom, by mogły również być partnerem na całe życie dla swoich klientów, będziemy przekazywać już wkrótce – zapowiada Mateusz Jarkowski.

Agenci, którzy chcą otworzyć wspólnie z Generali Polska placówkę partnerską, mogą napisać na adres: partner@generali.pl


Placówki partnerskie mają dla nas charakter strategiczny

Jako Generali inwestujemy bardzo dużo w sieć placówek partnerskich, ponieważ jest to optymalny sposób wzmocnienia relacji z naszymi najbardziej zaangażowanymi agentami i zarazem skuteczna promocja naszych marek. Ważne jest też to, że dzięki placówkom partnerskim klienci mają dostęp do szerokiego wachlarza produktów Generali i Proamy: ubezpieczeń majątkowych, życiowych, agro, a niedługo również produktów inwestycyjnych i emerytalnych.

Roger Hodgkiss
CEO Generali Polska


OKIEM AGENTA

W partnerstwie zajdziemy dalej

Prowadzenie własnej placówki partnerskiej to przede wszystkim praca z coraz lepszym wsparciem ze strony menedżerów. Taka działalność daje również dodatkowe korzyści związane z marketingiem naszej firmy. Przystąpienie do współpracy naszego biura z Generali otworzyło nam szerszą drogę na dalszy rozwój, nie zmieniając przy tym możliwości współpracy z innymi towarzystwami ubezpieczeniowymi. Ważnym aspektem jest też dodatkowy budżet zniżek, co przekłada się na korzystniejsze składki dla klientów i zwiększenie sprzedaży.

Na sukces placówki wpływa wiele czynników. Stawiamy na dbałość o profesjonalizm w kontakcie z klientem oraz opiekę posprzedażową. Istotne jest również to, aby odpowiednio przedstawić oferowany produkt i wytłumaczyć klientowi, jak działa on w praktyce. Za każdym razem staramy się utożsamić z klientem, aby spełnić jego potrzeby i odpowiednio dobrać ubezpieczenie, które będzie skuteczne w razie niechcianych sytuacji. Nasz zespół pracuje na ten sukces od lat.

Współpraca z Generali układa się bardzo dobrze. Od początku mogliśmy liczyć na znakomitą opiekę i pewne produkty. To bardzo ważne, żeby agent miał zapewnione dobre wsparcie. Możemy tutaj przytoczyć bardzo ciekawą myśl: Jeśli chcemy iść szybko, to możemy zrobić to sami, ale jeśli chcemy iść daleko, musimy trzymać się w zespole z naszymi partnerami.

Beata i Artur Czorniejowie
Placówka Partnerska Generali
Biuro Ubezpieczeń VISTA w Warszawie


Partnerstwo gwarantuje jakość

Placówka partnerska – to partner. Jeśli partner, to poziom obsługi, a z drugiej strony możliwości związane z uzyskaniem korzystniejszej oferty. To dobry system prowizyjny, dodatkowe bonusy kwartalne, konkursy. Patrząc od strony estetycznej, wizualnej: mamy biuro dobrze, funkcjonalnie wyposażone, a na zewnątrz oznakowane. Do tego otrzymujemy coroczne wsparcie finansowe na marketing biura.

Należy być sumiennym, uczciwym i sprzedawać jakością. Edukuję klientów i wierzę, że to poprawia świadomość ubezpieczeniową. Zawsze przedstawiam klientom wiele propozycji, zaznaczając przy tym różnice między ofertami. Ostatecznie klient wybiera ubezpieczenie według własnych potrzeb. W ubezpieczeniach komunikacyjnych zdarza się, że jeśli klient zdecyduje się jednak na tańszy pakiet, to za rok przychodzi i prosi o szerszy zakres. Ubezpieczenia życiowe – to długoterminowy plan, więc decyzja musi być przemyślana i tu należy dać klientowi czas. Dbanie o klientów, służenie im radą i dobra obsługa – to gwarancja sukcesu.

Współpraca z Generali to współpraca z ludźmi. Do tych ludzi zaliczam menedżera majątkowego i menedżera życiowego. To osoby, które „są na wyciągnięcie ręki”, zawsze dostępne i mogę liczyć na ich wsparcie w każdej wątpliwej sytuacji. Cenię sobie współpracę z Generali za standardy obsługi agenta.

Iwona Drozdowska
Placówka Partnerska Generali
Finanse & Ubezpieczenia Iwona Drozdowska