Compensa uruchomiła Portal Klienta w ubezpieczeniach zdrowotnych

0
482

W maju tego roku Compensa wdrożyła platformę dla klientów korzystających z ubezpieczenia zdrowotnego Compensa Multi Zdrowie. Portal Klienta Compensa24 umożliwia łatwe umawianie wizyt, wysyłanie wniosków refundacyjnych bez podpisu, a także zebranie w jednym miejscu ważnych dla pacjenta informacji.

– Compensa24 to aplikacja, dzięki której umówienie wizyty w jednej z niemal 2600 placówek medycznych współpracujących z Compensą stało się szybkie i proste. System na przykład sam weryfikuje, czy w danym pakiecie dostępne są konkretne usługi, dzięki czemu pacjenci nie umawiają się na wizyty, które wykraczają poza ich ubezpieczenie. Ponadto dzięki wyszukiwarce mogą łatwo sprawdzić, czy dana placówka medyczna na pewno wykonuje poszukiwane przez nich świadczenia, czy to badania diagnostyczne, czy wizyty konsultacyjne. Takich usprawnień jest oczywiście więcej – komentuje Dorota Bartkowska, dyrektor Departamentu Ubezpieczeń Zdrowotnych Compensy.

Inną istotną funkcjonalnością portalu Compensa24 jest możliwość wysłania wniosku refundacyjnego, tylko poprzez wypełnienie formularza dostępnego na koncie pacjenta w aplikacji i dołączenie faktury. Dzięki temu pacjent nie musi już drukować i podpisywać wniosku, co znacznie skraca i usprawnia cały proces ubiegania się o refundację kosztów po skorzystaniu z usługi medycznej w miejscu poza siecią placówek współpracujących z Compensą.

Compensa24 to platforma dostępna w ramach ubezpieczenia Compensa Multi Zdrowie zarówno dla klientów indywidualnych, jak i grupowych.

(AM, źródło: Compensa)