Comperia urosła w ubezpieczeniach

0
399

W pierwszej połowie tego roku Grupa Comperia.pl odnotowała 27% wzrost przychodów z dystrybucji ubezpieczeń.

– Wzrost osiągnęliśmy pomimo wysokiego poziomu stóp procentowych, utrzymującej się wysokiej inflacji i ograniczonego popytu konsumentów na produkty dłużne. Sprzedaż produktów kredytowych oraz intensyfikacja sprzedaży innych produktów bankowych, w szczególności kont osobistych, pozwoliły nam powiększyć poziom przychodów – zauważa Szymon Fiecek, prezes grupy Comperia.pl. – Na wzrost dynamiki sprzedaży wpływ miała przede wszystkim nowa strategia sprzedaży produktów ubezpieczeniowych w grupie, w tym zastosowanie podejścia omnichannel w stosunku do akwizycji klientów, reorganizacja zasad współpracy z siecią agentów oraz ogólna sytuacja na rynku ubezpieczeniowym – dodaje.

W kolejnych miesiącach Comperia.pl chce skupić się na zwiększaniu efektywności powiększającej się sieci sprzedaży oraz poszerzeniu oferty produktów ubezpieczeniowych przez wprowadzenie oferty nowych towarzystw.

(AM, źródło: Comperia)