CUK stawia na rozwój organiczny

0
223

W ciągu pięciu lat sieć placówek CUK Ubezpieczenia ma urosnąć z obecnych 600 do 1000 punktów. Rozwój multiagencji ma przyspieszyć również dzięki zawieranym przez nią partnerstwom – informuje XYZ.pl.

W tym roku rezultat ma być jeszcze wyższy, dzięki przejęciu detalicznego biznesu grupy Punkta, obejmującego Arrant, Punktę i Profi Insurance. CUK Ubezpieczenia nie zamierza jednak połączyć się z tymi spółkami, utrzymując oddzielne zarządy i systemy IT.

Rozwój multiagencji ma wspierać też rosnąca sieć oddziałów, w skład której wchodzi m.in. 120 placówek własnych. Według Marcina Dylińskiego, członka zarządu CUK Ubezpieczenia ds. marketingu i e-commerce, atutem jego firmy jest wielokanałowość (omnichannel), dzięki wprowadzeniu przed trzema laty systemu OmniCUK. Multiagencja inwestuje też w rozwiązania oparte na nowoczesnych technologiach, takich jak np. własna aplikacja mobilna

Mimo przejęcia detalicznego biznesu Punkty CUK Ubezpieczenia preferuje rozwój organiczny. Coraz mocniej angażuje się także w strategiczne partnerstwa, takie jak współpraca z siecią sklepów Żabka przy sprzedaży polis przez jej stronę internetową. Marcin Dyliński deklaruje, że jego firma jest otwarta na współpracę, ale zależy jej, by partnerzy naprawdę angażowali się w promocję produktów.

Więcej na temat planów CUK w wywiadzie Aleksandry E. Wysockiej z Marcinem Dylińskim na łamach „Gazety Ubezpieczeniowej”

Więcej:

XYZ.pl z 24 września, Piotr Sobolewski „CUK zapowiada ekspansję. Multiagencja chce tysiąca placówek a agentów przekonuje omnikanałowością”

(AM, źródło: XYZ.pl)