CUK Ubezpieczenia modernizuje wystrój placówek franczyzowych

0
288

CUK Ubezpieczenia realizuje jeden z ważniejszych projektów w ramach współpracy z partnerami: „Moja Placówka CUK”. Inicjatywa obejmuje modernizację wystroju placówek franczyzowych, w tym nowe aranżacje wnętrz. Celem przedsięwzięcia jest poprawa doświadczeń klientów oraz komfortu pracy zespołów sprzedażowych.

Multiagencja podkreśla, że metamorfozy tworzone są we współpracy z doświadczonym architektem, a nowoczesny design to czytelna identyfikacja wizualna i starannie dopracowane detale zgodne z najnowszymi trendami. Z dotychczasowych obserwacji CUK wynika, że dobrze zaprojektowane przestrzenie mają pozytywny wpływ na wyniki biznesowe – przyciągają klientów, wzmacniają poczucie profesjonalizmu i sprzyjają podejmowaniu decyzji zakupowych. Według badań multiagencji 88% klientów ocenia wygląd placówek CUK jako nowoczesne i profesjonalne.

– Cieszę się z aktywnego udziału partnerów w projekcie „Moja Placówka CUK”. Inwestowanie w jakość i wygląd placówek jest wartością biznesową. Technologia przyspiesza procesy obsługowe, ale nie możemy zapominać o fizycznym kontakcie z klientem w nowej jakości. Nowoczesna, dobrze zaprojektowana przestrzeń buduje zaufanie i wspiera codzienną pracę zespołów, zwiększając tym samym zadowolenie klientów – mówi Marcin Dyliński, członek zarządu ds. marketingu i e-commerce CUK Ubezpieczenia.

Projekt przewiduje sukcesywną modernizację kolejnych placówek w całej Polsce. Pierwsze efekty spotykają się z pozytywnym odbiorem klientów i partnerów.

(AM, źródło: CUK Ubezpieczenia)


POBIERZ | SUBSKRYBUJ W APPLE PODCASTS | SUBSKRYBUJ W SPOTIFY