CUK Ubezpieczenia podsumowuje rok i nagradza najlepszych partnerów

0
294

Gala Złotych Rombów to najważniejsze wydarzenie organizowane dla współpracujących partnerów biznesowych CUK Ubezpieczenia. Organizacja znajduje się w wyjątkowym okresie – znakomite wyniki, skutecznie wdrożone innowacje oraz strategiczne inwestycje zapewniają stabilny rozwój partnerom.

Spotkanie, które odbyło się w hotelu Andel’s w Łodzi, było jubileuszowym, dziesiątym wydarzeniem i doskonałą okazją do podsumowania dotychczasowych osiągnięć, wyróżnienia najlepszych partnerów oraz przedstawienia kluczowych inicjatyw na przyszłość.

Podczas oficjalnej części konferencji Jacek Byliński, prezes zarządu CUK Ubezpieczenia, oraz Przemysław Grabowski, wiceprezes zarządu, zaprezentowali najważniejsze dane i informacje dotyczące multiagencji, a także przedstawili strategie rozwoju firmy na najbliższy czas.

Cieszę się, że możemy podsumować rok pełen innowacji i doskonałych wyników. Złote Romby to wyjątkowa okazja, by wspólnie celebrować nasze osiągnięcia i docenić wysiłek partnerów włożony w rozwój biznesu. Miniony rok był okresem intensywnych wdrożeń i strategicznych inwestycji, które otwierają nowe możliwości rozwoju i są motorem dalszego wzrostu firmy – mówi Jacek Byliński. – Priorytetem CUK jest tworzenie najlepszego środowiska pracy dla naszych sieci sprzedaży oraz zapewnienie wsparcia w rozwoju biznesów. W trakcie gali podkreślaliśmy wyjątkową efektywność sprzedażową na tle rynku, jaką osiągają nasi partnerzy dzięki korzystaniu z rozwiązań dostarczanych przez CUK. Naszym priorytetem jest szybka adaptacja do zmian i wyprzedzanie trendów w branży. Innowacyjność oraz elastyczność to fundament naszej współpracy – dodaje.

Dynamiczny rozwój rynku wymaga jeszcze uważniejszego śledzenia trendów. Sztuczna inteligencja staje się cichym game changerem w branży, a na rynek wchodzą nowi konsumenci z odmiennymi oczekiwaniami wobec obsługi i produktów ubezpieczeniowych. Na bieżąco wyposażamy partnerów w nowoczesne narzędzia, ale także w wiedzę i strategie pozwalające przekuwać zmiany w przewagę konkurencyjną. Największym kapitałem CUK pozostają doświadczenie, kreatywne zespoły, znakomicie przygotowani partnerzy oraz otwartość na innowacje. Ta unikalna kombinacja tworzy siłę napędzającą rozwój całej organizacji – mówi Przemysław Grabowski.

Wyróżnienia dla najlepszych

Gala to święto partnerów CUK Ubezpieczenia. Najważniejszym momentem wieczoru było wręczenie nagród Złotych Rombów 2025. W tym roku wyróżnienia przyznano w 12 kategoriach sprzedażowych, nagradzając najlepszych partnerów we wszystkich modelach współpracy.

Laureaci konkursu „Liga Mistrzów CUK” oraz członkowie elitarnej grupy CUK Prestige Club otrzymali prestiżowe statuetki, a także zaproszenia na ekskluzywne wyjazdy zagraniczne. W tym roku nagrodzeni wyruszą na Maltę, do Meksyku, Włoch oraz Bośni i Hercegowiny. Uczestnicy podczas gali wybrali także destynacje przyszłorocznych wyjazdów. Większością głosów uznali, że odwiedzą Sardynię oraz Nowy Jork.

Gościem specjalnym spotkania był dziennikarz Marcin Prokop, który wystąpił z prelekcją pt. „Emocje działają silniej niż fakty”.

Gala Złotych Rombów była również okazją do uroczystego wręczenia wyróżnienia Multiagencja Roku 2024, które przekazała Aleksandra Wysocka, redaktorka naczelna „Gazety Ubezpieczeniowej”. Następnie poprowadziła debatę z udziałem kluczowych menedżerów CUK Ubezpieczenia, poświęconą przyszłości i wyzwaniom firmy w kontekście bieżącej sytuacji rynkowej. Ciekawostką jest fakt, że partnerzy mieli wpływ na jej kształt, wskazując w ankiecie poprzedzającej wydarzenie obszary i pytania, na które chcieliby usłyszeć odpowiedzi.

Wieczór uświetnił występ finalistki programu The Voice of Poland.

Stabilny rozwój i wsparcie dla partnerów

Gala Złotych Rombów to najważniejsze wydarzenie podsumowujące współpracę partnerów z CUK Ubezpieczenia. Obecnie firma współpracuje z ponad 4000 agentów, a jej sieć sprzedaży liczy ponad 600 placówek w całej Polsce.

Kluczowym elementem strategii CUK pozostaje wsparcie partnerów w rozwoju i budowaniu przewagi konkurencyjnej poprzez:

  • innowacyjne szkolenia,
  • zaawansowane narzędzia technologiczne,
  • efektywne działania marketingowe.

Organizacja konsekwentnie rozwija swoje struktury i inwestuje w nowoczesne rozwiązania, aby jeszcze lepiej dostosować się do zmieniających się potrzeb rynku.