CUK Ubezpieczenia reklamuje się według nowej strategii - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal
Strona głównaRynek ubezpieczeńCUK Ubezpieczenia reklamuje się według nowej strategii

CUK Ubezpieczenia reklamuje się według nowej strategii

Multiagencja CUK Ubezpieczenia rozpoczęła nową kampanię reklamową. Akcja przebiegająca pod hasłem „MY.TY.” jest elementem nowej strategii komunikacji marki – podał serwis Wirtualnemedia.pl.

Częścią działań komunikacyjnych jest nowy spot telewizyjny, w którym  CUK odszedł od klasycznej koncepcji reklam promujących ubezpieczenia. Pojawia się w nim brand hero marki, czyli SuperCUK. Kampania w telewizji potrwa do końca października i będzie emitowana w najchętniej oglądanym czasie reklamowym.

Hasło kampanii „MY.TY.” jest nawiązaniem do dotychczasowego claimu marki „My porównujemy, Ty oszczędzasz”. Koncepcja „MY.TY.” będzie rozwijana, a jej założenia pojawią się w formie specjalnych kreacji graficznych w social mediach, reklamach Google i YouTube. Placówki CUK również zostaną wyposażone w nowe materiały.

W spocie wykorzystano logotypy towarzystw znajdujących się w portfolio firmy, takich jak Agro TUW, Compensa, InterRisk, UNIQA, TUZ Ubezpieczenia, Wiener.

(AM, źródło:  Wirtualnemedia.pl)


POBIERZ | SUBSKRYBUJ W iTUNES | SUBSKRYBUJ W SPOTIFY

REVIEW OVERVIEW

- Advertisment -

Must Read

Allianz Polska z propozycją majątkową dla średnich firm

Mój Biznes – taką nazwę nosi nowe ubezpieczenie majątkowe dla średnich firm wprowadzone przez Allianz Polska. Produkt skierowany jest do przedsiębiorców, których majątek przekracza...