Multiagencja CUK Ubezpieczenia rozpoczęła nową kampanię reklamową. Akcja przebiegająca pod hasłem „MY.TY.” jest elementem nowej strategii komunikacji marki – podał serwis Wirtualnemedia.pl.
Częścią działań komunikacyjnych jest nowy spot telewizyjny, w którym CUK odszedł od klasycznej koncepcji reklam promujących ubezpieczenia. Pojawia się w nim brand hero marki, czyli SuperCUK. Kampania w telewizji potrwa do końca października i będzie emitowana w najchętniej oglądanym czasie reklamowym.
Hasło kampanii „MY.TY.” jest nawiązaniem do dotychczasowego claimu marki „My porównujemy, Ty oszczędzasz”. Koncepcja „MY.TY.” będzie rozwijana, a jej założenia pojawią się w formie specjalnych kreacji graficznych w social mediach, reklamach Google i YouTube. Placówki CUK również zostaną wyposażone w nowe materiały.
W spocie wykorzystano logotypy towarzystw znajdujących się w portfolio firmy, takich jak Agro TUW, Compensa, InterRisk, UNIQA, TUZ Ubezpieczenia, Wiener.
(AM, źródło: Wirtualnemedia.pl)