CUK Ubezpieczenia ruszyło z pomocą placówkom i agentom poszkodowanych wskutek powodzi. Na dziś z danych multiagentów wynika, że na zalanych terenach znalazły się 2 placówki, a działalność prowadziło ok. 100 agentów. Wsparcie obejmuje pomoc finansową, organizacyjną i techniczną. Firma oferuje również pomoc w ponownym otwarciu placówki.
Z największą skalą zniszczeń mierzą się partnerzy w Brzegu, Głuchołazach i Jeleniej Górze. Bieżący kontakt z menedżerami w regionie umożliwił szybką koordynację i oszacowanie strat. Uruchomiono pierwsze pakiety pomocowe. Wsparcie obejmuje zarówno pomoc finansową, jak i organizacyjną oraz sprzętową. Firma pomoże również w wyposażeniu i ponownym oznakowaniu zalanych placówek.
– Współczujemy wszystkim w obliczu tego, co się stało. Zapewniamy, że agenci i partnerzy mogą na nas liczyć. Jesteśmy w stałym kontakcie i wspieramy tych, którzy już przystąpili do prac porządkowych oraz naprawczych. Zagrożenie nie minęło, dlatego monitorujemy sytuację w miejscowościach, do których wielka woda dopiero się zbliża – mówi Marcin Romanowski, dyrektor Makroregionu Południe CUK Ubezpieczenia.
(AM, źródło: CUK)