CUK Ubezpieczenia współpracuje z Empik Go przy sprzedaży NNW szkolnego

0
1107

Z obserwacji CUK Ubezpieczenia wynika, że w tym roku sezon sprzedaży NNW szkolnych rozpoczął się znacznie wcześniej niż w 2023 r. Dowodem na to ma być m.in. liczba kalkulacji, których w lipcu było o 30% więcej niż w analogicznym okresie roku poprzedniego. Rośnie też popularność zakupu NNW szkolnego przez internet. Aby jeszcze bardziej zdynamizować sprzedaż, multiagencja nawiązała współpracę z Grupą Empik.

– Jesteśmy przed szczytem sprzedaży, a porównując okres od czerwca do sierpnia rok do roku, liczba sprzedanych polis online wzrosła już o 54%. Zachęcamy agentów, by wykorzystali ten czas do budowania relacji z klientami. Sprzedając relatywnie tani, ale ważny produkt, otwierają sobie drogę do wznowień i dosprzedaży kolejnych ubezpieczeń. Wykorzystujemy w tym celu wszystkie kanały sprzedaży offline oraz rozwijamy narzędzia online – mówi Marcin Dyliński, członek zarządu CUK Ubezpieczenia ds. marketingu i e-commerce.

W tym roku innowacje, takie jak nowy interfejs kalkulatora, funkcje ułatwiające wybór i porównanie ofert oraz integracja z kanałem agencyjnym i kanałem direct, wdrożone wspólnie z firmą ecom.software, pozwalają agentom rozwijać rynki i budować przewagę sprzedażową w internecie.

– Na NNW szkolnym zyskuje każdy. Dzięki tej polisie rodzice mogą być spokojni o bezpieczeństwo swoich dzieci zarówno w szkole, jak i poza nią, a agenci mają szansę zwiększyć sprzedaż oraz rozbudować portfel klientów, m.in. dzięki aktywizacji sprzedaży w sieci – dodaje Marcin Dyliński.

Dzięki nawiązaniu współpracy z Grupą Empik każdy, kto zdecyduje się na zakup NNW szkolnego, otrzyma dostęp do aplikacji Empik Go, umożliwiającej korzystanie z szerokiej oferty audiobooków, e-booków i podcastów, która ma w swojej ofercie m.in. słuchowiska dla dzieci czy lektury szkolne.

– Dzięki nawiązaniu współpracy z marką CUK Ubezpieczenia mamy szansę na dotarcie do grupy rodziców, którzy dbają o bezpieczeństwo swoich dzieci. Chcielibyśmy dołożyć do tego wartość kulturalną, dlatego zdecydowaliśmy się na przekazanie dostępu do naszej aplikacji. W niemal dwustutysięcznej bibliotece rodzice oraz ich pociechy mogą znaleźć audiobooki, ebooki czy słuchowiska z każdego gatunku literackiego i dla każdej grupy wiekowej – mówi Beata Nowalska, Digital Content Marketing Director Grupy Empik.

(AM, źródło: CUK)