Cykl podcastów Europy Ubezpieczenia „Świat w zmianie”

0
974

Nowa normalność po pandemii Covid-19 to główny temat cyklu podcastów biznesowo-społecznych Europy Ubezpieczenia „Świat w zmianie”. Rozmowy z zaproszonymi ekspertami prowadzi Aleksandra E. Wysocka, redaktor naczelna „Gazety Ubezpieczeniowej”.

Zmiany, mimo że nie są lubiane, stanowią istotną część życia. Choć budzą wątpliwości i często powodują stres, są konieczne, bo pozwalają dostosować się do pędzącego świata. Coraz szybsze tempo zmian ma wpływ na każdego. Dlatego Europa Ubezpieczenia zaprosiła uznanych ekspertów do udziału w cyklu podcastów „Świat w zmianie”. Seria jest poświęcona kluczowym zmianom biznesowym, społecznym i technologicznym, a punktem wyjścia każdego odcinka jest pandemia Covid-19 i jej wpływ na biznes, społeczeństwo i każdego z nas.

Rozmowy z gośćmi prowadzi Aleksandra E. Wysocka, dziennikarka gospodarcza, od 2019 roku redaktorka naczelna „Gazety Ubezpieczeniowej” oraz autorka ponad 100 podcastów „Rozmowy bez asekuracji”.

– Przed zmianami możemy uciekać albo możemy się z nimi mierzyć. Razem z moimi rozmówcami zapraszam do tego, by obserwować świat i postarać się zrozumieć zachodzące w nim procesy. Wiele z nich niesie za sobą nie tylko zagrożenia, ale również otwiera przed nami nowe możliwości – mówi Aleksandra E. Wysocka.

Aleksandra E. Wysocka

Pierwszy odcinek nosi tytuł „Zmiana w głowie”. Jego gościem jest Miłosz Brzeziński – ceniony psycholog, trener i autor książek o zmianach w życiu, domu i pracy. Premiera kolejnych odcinków „Świata w zmianie” będzie miała miejsce w lipcu. Całego cyklu można posłuchać na trzech najpopularniejszych platformach podcastowych: Spotify, Google Podcasts, Apple Podcasts.

Zdecydowaliśmy się sięgnąć po nowoczesne narzędzie komunikacji, jakim jest podcast, by wraz z zaproszonymi ekspertami opowiedzieć historię o zmianach, które dostrzegamy w naszym otoczeniu. Cykl „Świat w zmianie” kierujemy głównie do odbiorców ze świata biznesu. Jestem przekonany, że będzie to dla nich inspiracja do wykorzystania możliwości, które oferuje popandemiczna „nowa normalność” lub do wykonania odkładanego od dłuższego czasu pierwszego kroku w kierunku ważnej zmiany – mówi Mariusz Gawrychowski, rzecznik prasowy Europy Ubezpieczenia.

Europę Ubezpieczenia przy realizacji cyklu podcastów wspierała agencja Nieagencja, która także odpowiada za działania mediowe realizowane w social mediach. Każdy odcinek został również zilustrowany notką wizualną, przygotowaną przez graficzkę Bogumiłę Ratajczak.

Podcastu może posłuchać na:

(AM, źródło: Europa Ubezpieczenia)