Redakcja „Home&Market” przyznała Generali Polska Srebrny Parasol za stałe udoskonalanie i wprowadzanie nowoczesnych rozwiązań w likwidacji szkód, które zapewniają sprawniejszy serwis i lepsze doświadczenie klienta. Produkty Generali zostały też w ostatnim czasie docenione przez media branżowe i ekonomiczne. W konkursie „Gazety Bankowej” TechnoBiznes wyróżniono Generali Vitality. Z kolei głosami konsumentów UNIQA otrzymała Grand Prix w konkursie Laur Klienta 2023 w kategorii ubezpieczenia turystyczne.
– Wszystkie te wyróżnienia pokazują, że Generali to firma, która się nie zatrzymuje w doskonaleniu swoich produktów oraz usług. Dążymy do tego, by być dla naszych klientów partnerem na całe życie. Wspieramy ich w codzienności, przejmując na siebie coraz szerszy zakres ryzyk, na które są narażeni, stąd stałe udoskonalenia ubezpieczeń domów, aut czy podróży. Kibicujemy im i zachęcamy w dążeniu do prowadzenia aktywniejszego i zdrowszego trybu życia. W trudnych momentach odpowiadamy najszybciej jak to możliwe, dlatego wprowadzamy rozwiązania, które pozwalają naszym klientom samodzielnie wycenić szkodę, by mogli otrzymać środki nawet tego samego dnia – podkreśla Roger Hodgkiss, prezes Generali Polska.
Innowacje w likwidacji szkód
Generali Polska, po raz kolejny, otrzymało od „Home&Market” nagrodę Srebrny Parasol. W tym roku redakcja doceniła ubezpieczyciela „za stałe udoskonalanie i wprowadzanie nowoczesnych rozwiązań w likwidacji szkód, które zapewniają sprawniejszy serwis i lepsze doświadczenie klienta” – czytamy w uzasadnieniu. Jak podkreślono, przykładem jest samoobsługa w likwidacji prostych szkód majątkowych czy zastosowanie dronów i zdjęć satelitarnych w ubezpieczeniach rolnych.
Motywacja do zdrowszego trybu życia
Redakcja „Gazety Bankowej” doceniła natomiast w konkursie technologicznym TechnoBiznes2023 Generali Polska za udostępnienie klientom możliwości dołączenia do programu Generali Vitality. Zachęca on i motywuje do zdrowego życia oraz nagradza swoich członków za postępy.
Ubezpieczenie turystyczne UNIQA z Laurem Klienta 2023
Z kolei głosami konsumentów UNIQA otrzymała Grand Prix w konkursie Laur Klienta 2023 w kategorii ubezpieczenia turystyczne. Nagrodę zdobywają firmy, które w ciągu ostatnich trzech lat są wskazywane przez konsumentów jako godne zaufania, zajmując wysokie pozycje w plebiscycie. Badani oddają głosy przez telefon i internet. Ostatecznej oceny o przyznaniu tytułu dokonuje komisja konkursowa, która analizuje popularność marki i weryfikuje oddane w ankietach głosy.
– Bardzo nas cieszy ta nagroda, bo podstawą jej przyznania są głosy konsumentów. Mamy elastyczny produkt, który każdy może dopasować do swoich potrzeb, w zależności od kierunku i charakteru podróży – wyjaśnia Magdalena Oszczak, dyrektorka Działu Ubezpieczeń Turystycznych UNIQA. – W ostatnim czasie wzmocniliśmy nasze ubezpieczenie turystyczne, zarówno rozszerzając zakres ochrony, jak i zwiększając sumy ubezpieczenia, które dziś przekraczają nawet milion złotych. Dzięki temu potencjalne szkody, np. te związane z zachorowaniem lub nieszczęśliwym wypadkiem, mogą zostać w pełni pokryte także w krajach, w których usługi medyczne są drogie – dodaje.
(AM, źródło: UNIQA, Generali)