Firma DXC Technology ogłosiła rozszerzenie partnerstwa z ServiceNow – platformą opartą na sztucznej inteligencji. Celem tej inicjatywy jest wsparcie ubezpieczycieli w usprawnianiu procesów i zwiększaniu efektywności operacyjnej. Jako partner klasy Elite, DXC łączy swoje rozwiązania branżowe z możliwościami sztucznej inteligencji ServiceNow, wprowadzając DXC Assure BPM (Business Process Management).
Rozwiązanie DXC Assure BPM napędzane przez ServiceNow to kompleksowe rozwiązanie, które wspiera wszystkie etapy życia polisy. Obejmuje zarządzanie polisami, wystawianie faktur i realizację płatności, obsługę nowych transakcji, ocenę ryzyka (underwriting) oraz procesy związane z roszczeniami. Łącząc w sobie sztuczną inteligencję, analizę danych i automatyzację przepływów pracy, pozwala ograniczyć skomplikowane, manualne procedury, poprawić wydajność oraz zwiększyć satysfakcję klientów. System wspiera każdy etap obsługi polisy i może zmniejszyć koszty operacyjne nawet o 40% poprzez automatyzację procesów, które dotychczas wymagały ręcznej pracy.
– Naszym celem jest dostarczanie klientom wymiernych korzyści, które wzmacniają ich biznes. Rozszerzona współpraca z ServiceNow pozwala nam połączyć nasze doświadczenie w branży ubezpieczeniowej z nowoczesną technologią AI i automatyzacją procesów. Dzięki temu ubezpieczyciele mogą działać szybciej, elastyczniej i bardziej efektywnie – powiedział Ray August, prezes Insurance Software and Business Process Services DXC. – Razem kształtujemy przyszłość sektora ubezpieczeń.
– Połączenie sztucznej inteligencji i zautomatyzowanych procesów ServiceNow z doświadczeniem DXC w branży może zrewolucjonizować sposób działania firm ubezpieczeniowych w sposób, który dotąd nie był możliwy – powiedziała Erica Volini, Executive Vice President, Worldwide Industries, Partners, and Go-to-Market ServiceNow. – Umożliwiamy całej branży ubezpieczeniowej szybkie dostosowanie się do zmian, usprawniając ich procesy i obsługę klientów.
(AM, źródło: dfusion)