Gazeta Ubezpieczeniowa nr 42/2019

0
1871

Dodatek specjalny LIDERZY INNOWACJI:

  • Rozmowa z Rafałem Stankiewiczem, wiceprezesem zarządu Warty odpowiedzialnym za operacje i likwidację szkód: Innowacje wzmacniają naszą obsługę klienta – str. 5
  • Rozmowa z Tomaszem Jędroszkowiakiem, dyrektorem Działu Ubezpieczeń, Kazimierzem Cięciakiem, dyrektorem konsultingu e-zdrowie, i Mateuszem Cybulskim, dyrektorem sprzedaży z Comarch: Ubezpieczyciele nie mogą przespać cyfrowej rewolucji – str. 6
  • Agnieszka Kruszyna i Jacek Dymczak z VSoft wskazują nieuniknioną drogę technologii w ubezpieczeniach: Webserwisy odczarowane – str. 8
  • Business Intelligence Technologies proponuje sztuczną inteligencję i modele decyzyjne: Jak mądrze zautomatyzować podejmowanie decyzji? – str. 9
  • Marcin Konopka z Berg System pyta, czy tracisz cenny czas na formalności związane z RODO?, i odpowiada: Zobacz, jak zbierać zgody RODO online – str. 10
  • Zdaniem ekspertów Sollers Consulting: Branża musi radykalnie zmienić kanały kontaktu i dystrybucji – str. 11
  • Sprawozdanie z RGA Technovate Lab: Innowacje dla życiowców – str. 12
  • Zapowiedź FinTech & InsurTech Digital Congress: Transformacja w erze cyfrowej – str. 13
  • Raport AON: Cyberryzyko wymaga stałego monitoringu i działań zarządu – str. 14
  • Raport Marsh: Menedżerowie poświęcają niewiele czasu na zarządzanie cyberryzykiem – str. 15
  • Rozmowa z Karoliną Szumowską, CEE Account Manager Liferay: Cyfrowi – niecyfrowi? – str. 16

Poza tym w numerze:

  • Dystrybucja: Partnerstwo filarem współpracy InterRisk z pośrednikami – str. 2
  • Rozmowa z Aleksandrą Droszcz, dyrektorem Działu Kompetencji i Wsparcia Sprzedaży, Renatą Augustynowicz-Sobotą, dyrektorem Biura Wsparcia Regionalnego, i Patrykiem Bakłanowskim, dyrektorem ds. wsparcia regionalnego z PKO Ubezpieczenia: Jak wspierać doradców bankowych w sprzedaży ubezpieczeń? – str. 3
  • Ekspert Allianz Tomasz Kryłowicz wyjaśnia: Tak się ogranicza ryzyko w towarzystwie ubezpieczeniowym 4
  • Artur Makowiecki podsumowuje miniony tydzień: Przetasowania kadrowe w sprzedaży – str. 17
  • Inspiracje Aleksandry E. Wysockiej: Czasami wygrywasz, czasami się uczysz – str. 17
  • Adam Kubicki uczy, jakie są oznaki mentalnej destrukcji w sprzedaży: Rozpoznać sprzedażowy klub zombi – str. 22


Masz pytania? Napisz lub zadzwoń

Ilona TwardowskaIlona Twardowska
kolportaż i prenumerata
ilona.twardowska@gu.com.pl
tel. kom. 666 399 566

Koszt i czas dostawy

  • E-wydanie
    • Po złożeniu zamówienia i dokonaniu szybkiej płatności, zostaniesz automatycznie przekierowany na stronę z zamówionym e-wydaniem „Gazety Ubezpieczeniowej”, które możesz przeglądać on-line lub zapisać na dysku.
    • Dodatkowo, najpóźniej następnego dnia roboczego, otrzymasz e-mail z fakturą oraz linkiem dostępowym.