Gazeta Ubezpieczeniowa nr 43/2024
Dodatek specjalny MULTIAGENT:
W msm.pl luz spotyka się z biznesem – str. 8
EPRO rezygnuje z OktoberFest na rzecz powodzian – str. 9
Balcia w Polsce bardziej...
Kup e-wydanie Gazeta Ubezpieczeniowa nr 7/2022
Dodatek specjalny TRENDY W UBEZPIECZENIACH KORPORACYJNYCH:
Łukasz Zoń, SPBUiR: To nieprawda, że mamy jeszcze czas – str. 3
Jakub Sajkowski: PZU iFlota – nowoczesny system do...
Kup e-wydanie Gazeta Ubezpieczeniowa nr 10/2024
Dodatek specjalny UBEZPIECZENIA DLA ROLNIKÓW:
Tomasz Kieroński, AGRO Ubezpieczenia: Jak dobrze ubezpieczyć produkcję rolną? – str. 7
TUW „TUW”: Przemyślany plan na ubezpieczenia upraw – str....
Kup e-wydanie Gazeta Ubezpieczeniowa nr 3/2024
Artur Makowiecki: Podsumowanie. Na początek roku nowe jednostki, nowi menedżerowie – str. 2
Rafał Ćwikliński, Anna Pokorska, Asist: Liczy się sprzedaż! – str. 3
Wojciech Andrzejak,...
Kup e-wydanie Gazeta Ubezpieczeniowa nr 21/2024
Krystian Wiercioch, KNF: Co jest do poprawy w ubezpieczeniach w 2024 roku? – str. 2
OVB: Rozwój poprzez doskonalenie się – str. 4
LINK4: Agenci, zmieniamy...
Kup e-wydanie Gazeta Ubezpieczeniowa nr 19/2020
Dodatek
specjalny Multiagent:
Aleksandra E.
Wysocka:
Pośrednicy dają radę – str. 4
Michał Rokoszak, Aviva: Co
konkretnie się zmieniło w sprzedaży ubezpieczeń – str. 4
Agenci
OFA komentują – str. 4
Igor Rusinowski,...
Kup e-wydanie Gazeta Ubezpieczeniowa nr 22/2023
OVB Polska z impetem wkracza w czwartą dekadę działalności – str. 2
Rajmund Rusiecki: Leadenhall Insurance urośnie dwukrotnie, ale tylko razem z pośrednikami – str....
Kup e-wydanie Gazeta Ubezpieczeniowa nr 33/2022
Dodatek specjalny LETNIA SZKOŁA AFFINITY:
Jacek Wakulski, SPB Polska: Affinity, czyli co? – str. 10
Marta Domańska-Trzaskoma, UNIQA: Design Thinking – co to takiego? – str....
Kup e-wydanie Gazeta Ubezpieczeniowa nr 21/2022
Wydanie specjalne BROKER
Łukasz Zoń, SPBUiR: No i jesteśmy po… ale co przed nami? – str. 2
PZU dla biznesu korporacyjnego to więcej niż ubezpieczenia –...
Kup e-wydanie Gazeta Ubezpieczeniowa nr 12/2022
Dodatek specjalny LIDERZY INNOWACJI:
Katarzyna Wojdyła, LINK4: Poziom cen wymusza ekstremalną zwinność procesową – str. 5
Marta Prus-Wójciuk, Bogdan Taranta, Jolanta Kozłowska, SAS: Marketing hybrydowy to...
Kup e-wydanie