Eksperci wyróżnili automatyzację obsługi szkód życiowych UNIQA

0
272

UNIQA Polska została nagrodzona w konkursie Digital Excellence Awards w kategorii Operational Efficiency. Jury doceniło wdrożenie sztucznej inteligencji w likwidacji szkód życiowych w zakresie uszczerbku na zdrowiu.

Automatyzacja obsługi szkód życiowych z wykorzystaniem sztucznej inteligencji to innowacyjne na polskim rynku rozwiązanie zapewniające pełną automatyzację procesu obsługi szkód od momentu zgłoszenia do wypłaty roszczenia. Rozwiązanie zapewnia wypłatę w ciągu 5 minut.

Wdrożone przez UNIQA rozwiązanie jest jednym z pierwszych na rynku praktycznych zastosowań sztucznej inteligencji do wsparcia realizacji procesu biznesowego, dodatkowo zrealizowane w modelu współpracy zakładu ubezpieczeniowego ze startupem. We wdrożenie zaangażowane były obszary likwidacji szkód, doskonalenia procesów oraz IT UNIQA oraz insurtech Minte.ai.

Digital Excellence Awards to konkurs skierowany do firm i organizacji, które wyróżniają się na polu transformacji cyfrowej. Jego celem jest docenienie i nagrodzenie liderów innowacji, którzy skutecznie wdrażają nowoczesne technologie i praktyki, przyczyniając się do rozwoju cyfrowego swojej branży. Konkurs jest okazją do zaprezentowania osiągnięć, wymiany doświadczeń oraz zainspirowania innych do podjęcia działań w obszarze digitalizacji.

(AM, źródło: UNIQA)