Wychodząc naprzeciw cyfrowym oczekiwaniom klientów, AXA Assistance wprowadziła nowe narzędzie dla klientów nabywających ubezpieczenia turystyczne „Daleko od Domu”. Mają oni możliwość pobrania Elektronicznej Karty Podróżnika.
Karta zapewnia nie tylko dostęp do informacji na temat zawartego ubezpieczenia i numeru polisy. Klienci znajdą tam również numer kontaktowy do centrum alarmowego AXA Partners, wskazówki dotyczące korzystania z ubezpieczenia podróżnego, np. jak zgłosić szkodę.
– Wraz z rozwojem technologii zarządzanie cyfrowymi dokumentami i ich obiegiem staje się prostsze w obsłudze i dostępne niemal dla każdego. Nowoczesne narzędzia cyfrowe pozwalają przenieść do wersji online rozwiązania, dzięki którym nie trzeba się martwić, gdzie przechowywać stos papierowych dokumentów oraz jak je wydrukować, zwłaszcza kiedy kupiliśmy polisę w ostatniej chwili, np. na lotnisku — mówi Łukasz Hajkowski, Country Manager w Polsce oraz członek zarządu AXA Partners CEE. – Nasza aplikacja jest bezpłatna, dobrowolna i bezpieczna, przydaje się w wielu życiowych sytuacjach. Stale ją rozwijamy i dopasowujemy do potrzeb jej użytkowników – dodaje.
Dzięki Karcie Podróżnika klient nie musi pamiętać o wydrukowaniu polisy i noszeniu jej przy sobie podczas wyjazdu. W Elektronicznej Karcie Podróżnika można znaleźć przede wszystkim dane, które pozwalają na potwierdzenie posiadanego ubezpieczenia. W razie szkody posiadacz Karty będzie mógł sięgnąć po telefon, w którym będzie miał od razu możliwość wybrania numeru do centrum pomocy assistance, działającego przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. Dodatkowo znajdzie tam przydatne wskazówki, jak postępować w przypadku awarii na drodze. Skorzystanie z Karty oznacza dla klienta również 30% zniżki na ubezpieczenie turystyczne na kolejne podróże.
(AM, źródło: AXA Assistance)