Enel-med zadowolony ze współpracy z ubezpieczycielami, ale obawia się o jej przyszłość

0
806

W strukturze przychodów Enel-medu coraz większe znaczenie mają usługi medyczne świadczone dla pacjentów ubezpieczonych w ramach komercyjnych polis zdrowotnych. Jacek Rozwadowski, prezes Enel-medu, jest jednak zdania, że ten sukces ma „krótkie nogi” – informuje „Puls Biznesu”.

Gazeta przypomina, że operator usług medycznych współpracuje z kilkoma ubezpieczycielami. Są to m.in. Allianz, UNIQA i InterRisk. W  ubiegłym roku obroty Enel-medu z zakładami zlecającymi wykonanie usług medycznych na rzecz swoich klientów wzrosły o 64% r/r. Jacek Rozwadowski mówi „PB”, że z jednej strony cieszy się z takiej dynamiki, gdyż potwierdza ona, iż ubezpieczyciele potrafią sprzedawać i atrakcyjnie zaprezentować produkt medyczny. Z drugiej jednak obawia się, że ta atrakcyjność może polegać głównie na nieuwzględnianiu realiów kosztowych. W ocenie prezesa Enel-medu, jeśli to się nie zmieni, dynamika sprzedaży może wyhamować.

Więcej:

„Puls Biznesu” z 13 sierpnia, Agnieszka Morawiecka „Enel-med zdiagnozował rynek medyczny”

(AM, źródło: „Puls Biznesu”)