Ergo Hestia: Nowy program wsparcia sprzedaży

0
939

Od 25 maja pośrednicy Ergo Hestii mogą pobrać specjalnie dla nich przygotowaną aplikację mobilną iPunkt. Tego samego dnia rusza pierwszy konkurs. Do zdobycia będą wirtualne monety, które następnie można wymienić na pieniądze na kartach przedpłaconych.

– Jestem pewien, że iPunkt spodoba się naszym pośrednikom. Sama aplikacja jest prosta i intuicyjna, a zaproponowane aktywności bardzo atrakcyjne – podkreśla Robert Tomaszewski, dyrektor zarządzający Departamentu Sprzedaży Ergo Hestii.

Pierwsze punkty będzie można zdobyć, kiedy pośrednicy otrzymają zaproszenie do podjęcia wyzwania. Zdobyte monety będą mogli zamieniać na złote polskie (1 moneta to 1 zł).W ten sposób będą zbierali dodatkowe środki, które będą mogli przelać na swoją kartę prepaid i płacić nią w sklepach.

– Co istotne, pośrednicy nie muszą wypełniać dodatkowych dokumentów, wystarczy raz zaakceptować regulamin. Będą też mogli na bieżąco sprawdzać wyniki akcji, w których biorą udział. Pieniądze mogą odebrać w każdym momencie. Jedno kliknięcie i środki już znajdują się na karcie – dodaje Robert Tomaszewski.

– Tylko od aktywności pośredników będzie zależało, ile dodatkowo zbiorą pieniędzy – mówi Jarosław Rojek z Departamentu Sprzedaży Ergo Hestii. – Nie ograniczamy się do zwykłego zbierania punktów. Pośrednicy będą mogli brać udział w „Akcjach Specjalnych”, takich ubezpieczeniowych „challenge’ach”. Na przykład w określonym czasie będą mogli sprzedać konkretny produkt, a w nagrodę otrzymają znacznie więcej monet. To urozmaici codzienną pracę i jeszcze bardziej zwiększy jakość współpracy pośredników z Ergo Hestią – dodaje.

Aplikacja iPunkt jest skierowana do wszystkich pośredników (OFWCA i agentów) należących do  niezależnej i własnej sieci agencyjnej.

(AM, źródło: Ergo Hestia)