Europ Assistance Polska udostępnia nowe narzędzie dla multiagentów. Przy jego pomocy będą mogli szybko wyliczyć składkę Car Assistance i znaleźć optymalną dla klienta ofertę. Ubezpieczenie assistance i aplikacja webowa uzupełniają się wzajemnie i stanowią gotowe narzędzie do pracy pośrednika ubezpieczeniowego.
Głównym zadaniem aplikacji jest wsparcie pośrednika w dopasowaniu oferty do wymagań klienta. Na podstawie kilku danych, takich jak obszar ochrony, okres ubezpieczenia i informacje o pojeździe (marka, model, rok produkcji), można wyliczyć składkę w opracowanym przez Europ Assistance ubezpieczeniu Car Assistance. Po wpisaniu wspomnianych informacji wyświetlą się propozycje 3 wariantów. Agent będzie mógł porównać ze sobą oferty, przeanalizować z klientem ich szczegóły i wybrać optymalną.
Fragment porównania zakresów wariantów ubezpieczenia w aplikacji webowej
Przyjazny interfejs użytkownika
– Już na etapie projektowania naszej aplikacji webowej wiedzieliśmy, że musi spełniać dwa główne założenia, jakimi są oszczędność czasu i prostota użytkowania. Dlatego stworzyliśmy nieskomplikowane narzędzie, które na podstawie kilku danych jest w stanie wyliczyć składkę ubezpieczeniową. Jest to duże udogodnienie zarówno dla agenta, jak i klienta – mówi Andrzej Stańczyk, meeadżer ds. Współpracy z Pośrednikami Europ Assistance.
Ubezpieczenie Car Assistance
Przedmiotem Car Assistance jest ochrona od ryzyka wypadku drogowego, awarii i kradzieży samochodu osobowego. Polisa obejmuje pojazdy nie starsze niż 18 lat i dostępna jest w 3 wariantach. Każdy z nich gwarantuje holowanie pojazdu po wypadku lub awarii, naprawę lub wymianę opon czy szyb, jak również usprawnienie pojazdu na miejscu zdarzenia. Dodatkowo wariant drugi i trzeci zapewnia samochód zastępczy od 3 do 14 dni w zależności od rodzaju zdarzenia (awaria, wypadek, kradzież). Wariant trzeci został rozszerzony o:
- pokrycie kosztów naprawy pojazdu po awarii,
- kalibrację szyb,
- sezonową wymianę opon,
- usługę door to door,
- pomoc finansową w przypadku kradzieży auta.
Car Assistance zapewnia możliwość doboru okresu ochrony w zależności od potrzeb. Opcja krótkoterminowa (9, 16, 30 dni) polecana jest osobom udającym się na krótki wyjazd. Dla tych, którzy potrzebują dłuższej ochrony, dostępna jest wersja roczna.
– Produkt opracowany przez naszą firmę jest gotową ofertą dla multiagencji. Posiada atrakcyjne ceny pakietów przy zachowaniu równie atrakcyjnych prowizji – podkreśla Ryszard Grzelak, prezes zarządu Europ Assistance Polska. – Ubezpieczenie dostępne jest w 3 wariantach, a zakres ich świadczeń jest bardzo szeroki. Dlatego aby ułatwić pracę agentom, stworzyliśmy specjalną aplikację webową – dodaje.
(AM, źródło: Europ Assistance)