W styczniu tego roku Europ Assistance rozpoczęła bezpośrednią działalność operacyjną w Tajlandii. Decyzja ta pozwoli grupie na znaczące zwiększenie zaangażowania w Azji.
– Cieszymy się z rozszerzenia naszej obecności w Azji i otwarcia oddziału w Tajlandii. Nowe biuro w regionie to dopiero początek dalszego rozwoju. Zależy nam, aby zapewniać wysoki poziom usług zarówno obecnym, jak i potencjalnym partnerom w regionie – mówi Philippe Demangeat, dyrektor generalny Azji Południowo-Wschodniej Europ Assistance Group.
– Europ Assistance jest obecna w Azji od trzydziestu lat. Ta nowa ekspansja dodatkowo podkreśla, jak ważne miejsce odgrywa ten region w rozwoju naszego biznesu i pozwala nam na zaznaczenie silnej pozycji na tym kluczowym dla nas rynku w celu zapewnienia wysokiego poziomu usług – dodaje Pascal Baumgarten, szef Regionu Europy Północnej, Środkowej i Wschodniej, Azji i Afryki Grupy Europ Assistance.
– Dzięki wzmocnionej obecności w tym rejonie Azji Europ Assistance jeszcze sprawniej będzie mogła pomagać klientom z całego świata. W ostatnich latach znacznie wzrasta liczba zgłoszeń polskich klientów, którzy potrzebowali naszej pomocy, przebywając w Tajlandii. Kraj ten znalazł się w Top 10 krajów, w których najczęściej organizujemy pomoc. Jesteśmy przekonani, że atrakcyjny i przystępny cenowo kierunek azjatycki z czasem będzie jeszcze bardziej popularny i stanie się realną konkurencją dla wypoczynku w Europie – zaznacza Ryszard Grzelak, prezes Europ Assistance Polska.
(AM, źródło: Europ Assistance)