Europa Ubezpieczenia nawiązała współpracę z Laven, dzięki której w jej ofercie pojawią się komplementarne ubezpieczenia zdrowotne. Umożliwiają one ubezpieczonym pokrycie kosztów leczenia i zabiegów medycznych, niejednokrotnie innowacyjnych i drogich, które nie są objęte refundacją w ramach publicznej ochrony zdrowia.
Europa Ubezpieczenia zaoferuje polisy zdrowotne Laven klientom biznesowym jako rozszerzenie swojej głównej oferty. Dzięki temu dostęp do komplementarnych ubezpieczeń zyskają m.in. między konsumenci korzystający z produktów Europy za pośrednictwem jej partnerów biznesowych (w modelu B2B2C). Mogą to być np. osoby, które kupią ubezpieczenie Europy za pośrednictwem banku lub innego partnera. Drugi model współpracy zakłada, że produkty Laven trafią bezpośrednio do pracowników partnerów biznesowych towarzystwa w formie benefitu pracowniczego.
– Ubezpieczenia zdrowotne to szybko rosnący segment rynku ubezpieczeniowego w Polsce. Jak pokazują dane rynkowe, z tego rodzaju ochrony korzysta już 4 mln Polaków. Dlatego cieszymy się, że rozpoczynamy współpracę z Laven. Dzięki niej rozwijamy ofertę produktową dla partnerów B2B i ich klientów o innowacyjny produkt zdrowotny, który z powodzeniem może być oferowany w atrakcyjnych i dopasowanych do potrzeb określonych grup konsumentów formach, takich jak np. benefit pracowniczy – mówi Krzysztof Morawski, członek zarządu Europa Ubezpieczenia odpowiadający za obszar sprzedaży i produktów.
Współpraca Europy z Laven umożliwia elastyczne tworzenie indywidualnych pakietów komplementarnych ubezpieczeń zdrowotnych, dopasowanych do specyficznych potrzeb danego klienta. Zakres polis w ramach oferty dla klientów biznesowych Europy może być różny, w zależności od struktury wiekowej i płci ubezpieczonych, specyfiki grupy zawodowej, do której należą, czy wielkości budżetu klienta.
– Partnerstwo z Europą przyniesie korzyści obu naszym firmom. Nasz nowy partner poszerza ofertę o innowacyjny, unikatowy na polskim rynku produkt ubezpieczeniowy w obszarze nowoczesnej ochrony zdrowia. Dla nas oznacza to przede wszystkim istotne rozszerzenie kanałów dystrybucji oraz wzmocnienie rozpoznawalności i wiarygodności, dzięki współpracy z renomowaną marką ubezpieczeniową. Przybliża nas to do osiągnięcia celu, jakim jest pozyskanie 100 tys. ubezpieczonych w kolejnym roku – mówi Piotr Karda, prezes zarządu Laven.
Laven działa jako agent ubezpieczeniowy, który tworzy produkt, dba o jego zakres oraz dystrybucję. Swoje polisy sprzedawał dotychczas we współpracy z Allianz Worldwide Partners oddział w Polsce (Mondial Assistance), a od teraz również z Europa Ubezpieczenia.
Artur Makowiecki
news@gu.com.pl