Fast Track uczynił Unilink Mocarzem HiperAutomatyzacji

0
482

Po raz drugi nagroda w konkursie Mocarze Hiperautomatyzacji za najlepsze wdrożenie robotów programowych trafiła do Unilink. Konkurs nagradza najskuteczniejsze wdrożenia z zakresu hiperautomatyzacji w Polsce, mierzone konkretnymi wskaźnikami efektywności.

– Multiagencja Unilink skutecznie przeprowadziła robotyzację wybranych kluczowych procesów biznesowych. Dzięki temu firma usprawniła o aż kilkaset razy prędkość realizacji niektórych działań, nie tracąc przy tym na ich jakości czy wręcz ją podnosząc. Co ważne, konkurs Mocarze HiperAutomatyzacji jest z niekomercyjny i firmy zgłaszające się do konkursu nie ponoszą z tego tytułu żadnych opłat, więc znalezienie się w gronie laureatów jest tym bardziej szczególne – powiedział prof. SGH, dr hab. Andrzej Sobczak, organizator konkursu Mocarze HiperAutomatyzacji i redaktor naczelny portalu Robonomika.

Korzyści z automatyzacji dla agentów

Nagrodzone rozwiązanie RPA dotyczy m.in. wdrożonej w Unilink opcji Fast Track w systemie UniAgent 2.0. Moduł automatyzuje proces rejestracji agentów na egzaminy produktowe i tym samym przyspiesza uzyskanie akredytacji na sprzedaż nowych produktów ubezpieczycieli.

– 80% procesu rejestracji na egzaminy w module Fast Track realizują roboty. One pozwalają przyjąć zgłoszenie o dowolnej porze każdego dnia. Roboty wykonują weryfikacje wszystkich dokumentów wymaganych w procesie i w ciągu kilku minut udzielają odpowiedzi agentowi oraz zgłaszają go jako kandydata na egzamin. Skrócenie czasu rejestracji na egzaminy produktowe wspiera konkurencyjność agentów, pozwalając im szybciej pozyskiwać dodatkowe akredytacje na ofertę nowych towarzystw ubezpieczeniowych – komentuje Tomasz Tobór, dyrektor zarządzający Pionem Operacji Unilink.

Według ankiety przeprowadzonej wśród agentów współpracujących z Unilink, doradcy cenią sobie opcję Fast Track przede wszystkim ze względu na szybkość działania i dostęp do procesu przez całą dobę. Rozwiązanie przyspieszyło cały proces.

– Zamiast zatrudniać dodatkowe osoby do realizacji tych samych, powtarzalnych i monotonnych zadań, stwarzamy naszym pracownikom możliwość zaangażowania się w realizację nowych, ciekawych projektów, w których adresujemy kolejne potrzeby zgłaszane przez naszych agentów. Co ważne, nie planujemy wprowadzać robotów na linii bezpośredniego kontaktu z agentami. Bardzo cenimy sobie bezpośrednie rozmowy z naszymi partnerami i dbamy o relacje z nimi – podsumowuje Tomasz Tobór.

(AM, źródło: Unilink)