Platforma Cash dostępna dla szerszego grona

0
576

Już ponad 160 tys. osób może korzystać z platformy Cash, stworzonej przez PZU i Alior Bank. Dostęp do niej zyskały osoby zatrudnione w Polskiej Grupie Górniczej, Telewizji Polskiej oraz użytkownicy platformy benefitowej Nais – łącznie około 100 tys. pracowników.

– Ogromnie się cieszę, że Polska Grupa Górnicza i Telewizja Polska zaufały portalowi Cash i wspierają komfort finansowy swoich pracowników. Widzimy, że nadchodzi czas nowych benefitów, które będą stanowić realne wsparcie dla pracowników – mówi Weronika Dejneka, prezes zarządu PZU Cash. – Portal Cash oferuje klientom sprawdzone rozwiązanie finansowe, które może odpowiadać ich potrzebom. Co ważne, z naszej oferty mogą korzystać nie tylko duże firmy, ale również małe i średnie przedsiębiorstwa. Ostatnio nawiązaliśmy również współpracę z platformą Nais, uzupełniając ofertę o atrakcyjny i unikalny na polskim rynku benefit finansowy – dodaje.

Przeciętna wartość pożyczki udzielonej za pośrednictwem portalu Cash wyniosła ponad 12 tys. zł, czyli dwukrotnie więcej niż średnie wynagrodzenie w sektorze przedsiębiorstw. Pożyczka w Cash nie ma żadnych ukrytych kosztów czy warunków dodatkowych, jak np. stałe miesięczne wpływy na rachunek w banku.

Pożyczka jest udzielna na okres od 3 do 36 miesięcy, a przyznane środki można spożytkować na dowolny cel konsumpcyjny – remont auta, zakup pralki, edukację dziecka czy niespodziewane wydatki. Maksymalna kwota pożyczki to 50 tys. zł. Proces jest w pełni zdalny – od wypełnienia wniosku online aż do podpisania umowy i otrzymania środków.

Oprócz PGG  i TVP oraz użytkowników Nais z platformy mogą korzystać pracownicy i agenci PZU, pracownicy Link4, PKP TELKOL i oraz firm z segmentu MŚP. Autorzy portalu zapowiadają, że wkrótce pojawią się na nim nowe funkcjonalności, a także dodatkowe materiały edukacyjne.

(AM, źródło: PZU)