FinTech & InsurTech Digital Congress: Cyfryzacja i personalizacja usług finansowych wśród wiodących tematów

0
857

2 grudnia w The Westin Warsaw Hotel w Warszawie odbędzie się 16. FinTech & InsurTech Digital Congress. Podczas wydarzenia zaproszeni eksperci będą dyskutować na temat aktualnych trendów w rozwoju technologii sektora finansowego i ubezpieczeniowego. Patronem medialnym wydarzenia jest „Gazeta Ubezpieczeniowa”.

Podczas InsurTech Digital Congress uczestnicy będą rozmawiać o najważniejszych zmianach oraz aktualnych trendach w rozwoju technologii sektora ubezpieczeniowego. Tematyka kongresu obejmuje szerokie spektrum zagadnień, zgrupowanych w trzech kluczowych blokach tematycznych.

  1. W ramach Future of Finance & Investments zostaną zaprezentowane przykłady strategii globalnego skalowania firm, które przekształcają lokalne sukcesy w globalne ambicje. Eksperci omówią także innowacyjne modele wzrostu, ewolucję integracji finansów z innymi sektorami oraz kluczowe kwestie związane z zarządzaniem ryzykiem strategicznym. Omówione zostaną tematy dotyczące nowej dynamiki inwestycyjnej i wyzwań kapitałowych, takich jak przyciąganie zagranicznego kapitału oraz wspieranie rozwoju ekosystemu inwestycyjnego w Polsce i regionie CEE.
  2. W kontekście bloku Changing Tech Landscape szczególna uwaga zostanie poświęcona technologiom zwiększającym odporność operacyjną, minimalizującym błędy ludzkie i zapobiegającym awariom systemów. Eksperci omówią także zarządzanie ryzykiem w zakresie bezpieczeństwa, wykrywanie oszustw z wykorzystaniem sztucznej inteligencji oraz rolę automatyzacji i biometrii w procesie płatności. Dalsze analizy skupią się na roli innowacyjnych technologii w ochronie danych, wdrażaniu AI i migracji do chmury, jak również na kluczowych aspektach regulacyjnych, które wpływają na otoczenie biznesowe.
  3. W ostatniej części wydarzenia, Digitalization & Personalization, uczestnicy skupią się na cyfryzacji i personalizacji usług finansowych, poznają wnioski z raportu poświęconego roli klienta w technologii. Dodatkowo eksperci omówią wpływ cyfrowych agentów na interakcje z klientami, a także rosnące oczekiwania użytkowników wobec usług finansowych i ubezpieczeniowych. Dyskusja obejmie również strategie banków w dostosowaniu się do nowych wymagań bezpieczeństwa oraz znaczenie hiperpersonalizacji w cyfrowej akwizycji klientów.

Kongres jest realizowany w ramach działalności MMC Polska.

Agenda

Bilety

(AM, źródło: MMC Polska)