Gazeta Ubezpieczeniowa nr 21/2024

0
2426
  • Krystian Wiercioch, KNF: Co jest do poprawy w ubezpieczeniach w 2024 roku? – str. 2
  • OVB: Rozwój poprzez doskonalenie się – str. 4
  • LINK4: Agenci, zmieniamy się dla Was! – str. 6
  • Piotr Kocon, Warta: Będziemy kontynuowali szybki rozwój naszej sprzedaży – str. 7
  • Łukasz Heinowski, ERGO Hestia: Jak zapewnić nowemu agentowi lepszy start – str. 8
  • Wagas: Nowe horyzonty w ubezpieczeniach rowerowych i hulajnóg – str. 9
  • Artur Makowiecki: Podsumowanie tygodnia. Lojalność nie jest w cenie – str. 10
  • Roger Hodgkiss: Generali chce rosnąć mądrze – str. 11
  • Pru: Gdyby tylko Kopernik wiedział… – str. 12
  • Grażyna Sudzińska-Amroziewicz delegowana do kierowania LINK4 – str. 14
  • Marcin Janicki, Crawford: Pożar przy Marywilskiej okiem likwidatora – str. 15
  • Piotr Wrzesiński, PIU: O co należy zadbać w kontekście IRRD – str. 17
  • Jan Grzesikiewicz: Manipulacja czy motywacja? – str. 19
  • dr Róża Błaś: Synergia przez embedded insurance – str. 19
  • Marcin Wróblewski: W czym może pomóc certyfikacja na rynku budowlanym? – str. 20
  • Sławomir Dąblewski: Konsultacja tu czy tam – str. 21
  • Grzegorz Piotrowski: Jak reklamować ubezpieczenia – str. 21
  • Adam Kubicki: Jak wykorzystać relacje z istniejącymi klientami do zdobycia nowych – str. 22
  • Małgorzata Kulik: Potworek wtórny – str. 22
  • Allianz Trade: Sztuczna inteligencja w parze z neurotechnologią – str. 24


Masz pytania? Napisz lub zadzwoń

Ilona TwardowskaIlona Twardowska
kolportaż i prenumerata
ilona.twardowska@gu.com.pl
tel. kom. 666 399 566

Koszt i czas dostawy

  • E-wydanie
    • Po złożeniu zamówienia i dokonaniu szybkiej płatności, zostaniesz automatycznie przekierowany na stronę z zamówionym e-wydaniem „Gazety Ubezpieczeniowej”, które możesz przeglądać on-line lub zapisać na dysku.
    • Dodatkowo, najpóźniej następnego dnia roboczego, otrzymasz e-mail z fakturą oraz linkiem dostępowym.