Gazeta Ubezpieczeniowa nr 29/2025

0
273

Dodatek specjalny UBEZPIECZENIA KOMUNIKACYJNE I ASSISTANCE – LATO 2025

  • Bartłomiej Biały, UNIQA: Pevno ma być pewne i dla klienta, i dla agenta – str. 13
  • Aleksandra E. Wysocka: Ile kosztowało OC Marilyn Monroe? – str. 14
  • Jerzy Kowalczyk, TUZ Ubezpieczenia: Skuteczna ochrona na wakacjach i w codziennych sytuacjach – str. 15
  • Mariusz Astasiewicz: Cesja leasingu a umowa ubezpieczenia OC – str. 16
  • Agata Ambroziak-Rogulska, LINK4: Autem na wakacje? Tak, ale z dobrą polisą od LINK4 – str. 17

Poza tym w numerze:

  • Artur Makowiecki: Podsumowanie 26 czerwca – 16 lipca 2025 r. Ogień i woda nie pokonały ubezpieczycieli – str. 2
  • Dawid Wieliczko, Michał Rozmysłowicz, Crawford: Ząbki mądre po szkodzie? – str. 3
  • Unilink: 15 lat Unilink – Największe wydarzenie rynku multiagencyjnego w Polsce – str. 4
  • Artur Makowiecki: Podsumowanie I półrocza 2025 r. Co się zmienia w polu widzenia? – str. 6
  • Insly: Grupa RBG i Insly – Wspólnie budujemy skuteczne narzędzia do zgodnej i wygodnej sprzedaży ubezpieczeń – str. 7
  • Robert Łoś, Agata Kozieł, Rafał Romaniuk, SALTUS Ubezpieczenia: 30 lat SALTUS Ubezpieczenia – Przeszłość zbudowana razem, przyszłość pisana wspólnie – str. 8
  • Zbigniew Rzepkowski: Sprzedaż ubezpieczeń – gen Z, gen Alfa i… gen AI – str. 11
  • Aga i Rafał: Chaos to nie strategia – Dlaczego marketing w ubezpieczeniach nie działa i co z tym zrobić? – str. 19
  • Marcin Szmidtke: Gdy polityka staje się wymówką – str. 19
  • Anna Wolska: Dobrze dopasowana polisa leży w interesie klienta i agenta – str. 20
  • Biblioteczka ubezpieczeniowca: Ryan Holiday, Postępuj słusznie, tu i teraz. Dobre wartości, dobry charakter, dobre czyny – str. 20
  • Sławomir Dąblewski: To nie była umowa ubezpieczenia zawarta w warunkach przestępstwa – str. 21
  • Artur Łuczak: Od teorii do praktyki – Zasada trzech P: powiedz, pokaż, przećwicz – str. 21


Masz pytania? Napisz lub zadzwoń

Ilona TwardowskaIlona Twardowska
kolportaż i prenumerata
ilona.twardowska@gu.com.pl
tel. kom. 666 399 566

Koszt i czas dostawy

  • E-wydanie
    • Po złożeniu zamówienia i dokonaniu szybkiej płatności, zostaniesz automatycznie przekierowany na stronę z zamówionym e-wydaniem „Gazety Ubezpieczeniowej”, które możesz przeglądać on-line lub zapisać na dysku.
    • Dodatkowo, najpóźniej następnego dnia roboczego, otrzymasz e-mail z fakturą oraz linkiem dostępowym.