Dodatek specjalny UBEZPIECZENIA KOMUNIKACYJNE I ASSISTANCE – LATO 2025
- Bartłomiej Biały, UNIQA: Pevno ma być pewne i dla klienta, i dla agenta – str. 13
- Aleksandra E. Wysocka: Ile kosztowało OC Marilyn Monroe? – str. 14
- Jerzy Kowalczyk, TUZ Ubezpieczenia: Skuteczna ochrona na wakacjach i w codziennych sytuacjach – str. 15
- Mariusz Astasiewicz: Cesja leasingu a umowa ubezpieczenia OC – str. 16
- Agata Ambroziak-Rogulska, LINK4: Autem na wakacje? Tak, ale z dobrą polisą od LINK4 – str. 17
Poza tym w numerze:
- Artur Makowiecki: Podsumowanie 26 czerwca – 16 lipca 2025 r. Ogień i woda nie pokonały ubezpieczycieli – str. 2
- Dawid Wieliczko, Michał Rozmysłowicz, Crawford: Ząbki mądre po szkodzie? – str. 3
- Unilink: 15 lat Unilink – Największe wydarzenie rynku multiagencyjnego w Polsce – str. 4
- Artur Makowiecki: Podsumowanie I półrocza 2025 r. Co się zmienia w polu widzenia? – str. 6
- Insly: Grupa RBG i Insly – Wspólnie budujemy skuteczne narzędzia do zgodnej i wygodnej sprzedaży ubezpieczeń – str. 7
- Robert Łoś, Agata Kozieł, Rafał Romaniuk, SALTUS Ubezpieczenia: 30 lat SALTUS Ubezpieczenia – Przeszłość zbudowana razem, przyszłość pisana wspólnie – str. 8
- Zbigniew Rzepkowski: Sprzedaż ubezpieczeń – gen Z, gen Alfa i… gen AI – str. 11
- Aga i Rafał: Chaos to nie strategia – Dlaczego marketing w ubezpieczeniach nie działa i co z tym zrobić? – str. 19
- Marcin Szmidtke: Gdy polityka staje się wymówką – str. 19
- Anna Wolska: Dobrze dopasowana polisa leży w interesie klienta i agenta – str. 20
- Biblioteczka ubezpieczeniowca: Ryan Holiday, Postępuj słusznie, tu i teraz. Dobre wartości, dobry charakter, dobre czyny – str. 20
- Sławomir Dąblewski: To nie była umowa ubezpieczenia zawarta w warunkach przestępstwa – str. 21
- Artur Łuczak: Od teorii do praktyki – Zasada trzech P: powiedz, pokaż, przećwicz – str. 21
Masz pytania? Napisz lub zadzwoń
Ilona Twardowska
kolportaż i prenumerata
ilona.twardowska@gu.com.pl
tel. kom. 666 399 566
Koszt i czas dostawy
- E-wydanie
- Po złożeniu zamówienia i dokonaniu szybkiej płatności, zostaniesz automatycznie przekierowany na stronę z zamówionym e-wydaniem „Gazety Ubezpieczeniowej”, które możesz przeglądać on-line lub zapisać na dysku.
- Dodatkowo, najpóźniej następnego dnia roboczego, otrzymasz e-mail z fakturą oraz linkiem dostępowym.