Generali rozpoczęło kampanię „Dbanie o zdrowie przynosi korzyści”, której celem jest promowanie zdrowego stylu życia. Poprzez akcję ubezpieczyciel chce pokazać, że aktywność fizyczna oraz zdrowe odżywianie są nie tylko korzystne dla samopoczucia, ale również przynoszą wymierne efekty.
– Wiemy, że wprowadzanie radykalnych zmian w stylu życia bywa trudne, dlatego nasza komunikacja zachęca do drobnych zmiana, które mogą przekształcić się w zdrowy nawyk – tłumaczy Katarzyna Rakowiecka, Marketing Communications Manager Generali Polska.
Kampania prowadzona jest w social mediach, a głównym kanałem komunikacji jest Instagram generali_polska, na którym co miesiąc marka zachęca do budowania kolejnego, nowego zdrowego nawyku. Do wyzwania może dołączyć każdy, kto chce zacząć dokonywać realnych zmian, a nadal brakuje mu motywacji.
– Chcemy wspierać naszych klientów w drodze do zdrowszego życia, poprzez motywowanie i konkretne wskazówki, jak budować dobre nawyki – mówi Anna Tywonek, Senior Marketing Communications Specialist Generali Polska.
W ramach kampanii odbiorcy mogą również lepiej poznać Program Generali Vitality, którego celem jest m.in. motywowanie każdego, kto tylko chce z tego skorzystać, do systematycznej aktywności fizycznej poprzez wyznaczane wyzwania i nagrody za postępy. Dostęp do Programu Generali Vitality klient otrzymuje nieodpłatnie w ramach promocji przy zakupie ubezpieczenia NNW „Generali, z myślą o Tobie”.
– Kampania „Dbanie o zdrowie przynosi korzyści” to kolejny ważny krok Generali jako partnera w drodze do zdrowszego życia. Przed naszą marką dalsze zaplanowane działania, których celem będzie edukowanie, promowanie zdrowego stylu życia oraz wspieranie każdego, kto chce zmienić swoje życie na zdrowsze – dodaje Katarzyna Rakowiecka.
(AM, źródło: Generali)