Generali uruchamia nową globalną platformę marki oraz kampanię reklamową pod nazwą „Here. Now.” Będzie ona działać w każdym punkcie styczności: customer experience, propozycjach wartości, komunikacji z pracownikami i doradcami, wykorzystując dane i lokalne spostrzeżenia ze wsparciem platformy opartej na sztucznej inteligencji, aby szybko dostosowywać treści na różnych rynkach, w różnych językach i kanałach, zachowując jednocześnie integralność kreatywną.
– Nasza nowa platforma marki, „Here. Now.”, odzwierciedla zaangażowanie Generali w bycie obecnym dla naszych klientów w każdej chwili, która ma znaczenie. To nie jest tylko kampania – to obietnica słuchania, rozumienia i działania. Dzięki technologii i dostosowaniu do lokalnych rynków, ta inicjatywa podkreśla nasze oddanie realizacji naszej ambicji Lifetime Partner 27 – powiedziała Isabelle Conner, Chief Marketing & Customer Officer Generali Group.
„Here. Now.” została opracowana przez agencję kreatywną VML. Platforma odchodzi od tradycyjnego podejścia do komunikacji ubezpieczeniowej, które koncentruje się na odległych scenariuszach przyszłości, zamiast tego uznając, że przyszłość jest budowana w teraźniejszości.
14 krajów (Włochy, Francja, Hiszpania, Austria, Niemcy, Czechy, Słowacja, Węgry, Polska, Grecja, Słowenia, Serbia, Portugalia i Wietnam) uruchomi nową kampanię. Będzie ona realizowana w wielu kanałach, m.in. w telewizji, mediach społecznościowych, platformach cyfrowych, kinie i prasie.
(AM, źródło: Generali)