Generali z ofertą zdrowotną dla MŚP

0
285

Generali poszerzyło ofertę dla firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw o grupowe ubezpieczenie zdrowotne „Generali z myślą o zdrowiu pracowników”. Polisa zapewnia szybki dostęp do lekarzy bez skierowań, możliwość zdalnej obsługi oraz ochronę obejmującą także członków rodziny.

Ubezpieczenie przeznaczone jest dla MŚP zatrudniających co najmniej trzy osoby. Dostępne są cztery warianty: Podstawowy, Podstawowy+, Optymalny oraz Premium, a w ich ramach do wyboru jest jeden z trzech pakietów – indywidualny, partnerski lub rodzinny. Zakres ochrony dopasowany jest do wielkości firmy: od jednego wariantu dla najmniejszych firm, do nawet czterech opcji w przypadku przedsiębiorstw zatrudniających powyżej 60 osób.

– To rozwiązanie pozwala pracodawcy dobrać zakres świadczeń do budżetu i oczekiwań zespołu. Dzięki niemu pracownicy zyskują dostęp do opieki zdrowotnej bez kolejek i zbędnych formalności. Ważna jest również dostępność świadczeń w krótkim czasie: pierwsze wizyty u internisty, pediatry lub lekarza rodzinnego mogą odbyć się już następnego dnia roboczego. Ponadto ochroną mogą zostać objęci również członkowie rodzin pracownika – partner lub małżonek oraz dzieci – mówi Agnieszka Callen, członkini zarządu Generali Polska.

Charakterystyczną cechą produktu jest także łatwy dostęp do lekarzy i badań, którą zapewnia sieć medyczna składająca się z licznych podmiotów leczniczych.

– Dzięki temu ubezpieczeni pracownicy mają dostęp do zbudowanej razem z naszym partnerem Saneo S.A sieci ponad 3500 tysiąca placówek medycznych i ponad 2000 laboratoriów. Są one zlokalizowane nie tylko w dużych miejscowościach, ale także w miastach powiatowych. Stały monitoring pokrycia i aktywna współpraca z siecią sprzedaży sprawiają, że dostępna sieć medyczna stale się powiększa o punkty zlokalizowane w miejscach funkcjonowania naszych klientów – podkreśla Jakub Jacewicz, członek zarządu Generali Polska.

Zdalny proces i brak karencji

Charakterystyczną cechą produktu jest w pełni zdalny, intuicyjny proces zawarcia umowy. Pośrednicy korzystają z platformy MERKURY+, która umożliwia analizę potrzeb klienta, przygotowanie oferty i elektroniczne zawarcie umowy. Pracownicy natomiast przystępują do ubezpieczenia poprzez eDeklarację, a cała administracja może być prowadzona przez wyznaczonego administratora w panelu online.

– Zadbaliśmy o to, by wdrożenie tego rozwiązania było maksymalnie proste – zarówno dla pracodawcy, jak i dla pośrednika. Bez karencji, bez ankiety medycznej, z możliwością zmiany pakietu w trakcie trwania umowy – wylicza Agnieszka Callen.

Dodatkowo ubezpieczeni mają możliwość refundacji usług medycznych realizowanych poza siecią Generali – na podstawie cennika lub w formie zwrotu nawet do 70% kosztów faktury, z elastycznymi limitami rocznymi lub kwartalnymi.

– Pakiety medyczne, ubezpieczenia zdrowotne jako benefit pracowniczy w dużych firmach są już standardem. Coraz częściej również właściciele mniejszych firm chcą zadbać o swoich pracowników poprzez umożliwienie im dostępu do opieki medycznej. I to zapewnia właśnie Generali z myślą o zdrowiu pracowników – dodaje Jakub Jacewicz.

(AM, źródło: Generali)