Redakcja „Home&Market” wyróżniła Generali tytułem Najlepszego Partnera w Biznesie 2020. Magazyn szczególnie docenił wsparcie, jakiego ubezpieczyciel udzielił swoim klientom w czasie pandemii Covid-19.
W uzasadnieniu redakcja miesięcznika podkreśliła, że wyróżnione firmy interesują się sytuacją swoich klientów, są świadome ich potrzeb i szybko reagują na ich oczekiwania. Jak zauważył miesięcznik, dla nagrodzonych firm interes własny jest równie ważny jak dbanie o klientów. Podczas spowolnienia gospodarczego wywołanego epidemią wykazały się one empatią, mądrym wspieraniem i uważnością, dlatego zasłużyły na tytuł Najlepszego Partnera w Biznesie.
– Bycie partnerem na całe życie dla naszych klientów jest wpisane w strategię całej Grupy Generali. Pandemia jest takim momentem, kiedy szczególnie wsparcie ubezpieczyciela jest potrzebne. Bardzo się cieszę, że redakcja „Home&Market” doceniła nasze wysiłki – mówi Maciej Fedyna, prezes zarządu Generali w Polsce.
Już na początku kwietnia Generali wprowadziło innowacyjny produkt zapewniający ochronę pracownikom na wypadek zachorowania na Covid-19. Jest to odrębne ubezpieczenie grupowe oferowane przedsiębiorcom zatrudniającym minimum 10 osób. Pracodawca może ubezpieczyć całą swoją załogę na wypadek zarażenia się wirusem SARS-CoV-2.
Ubezpieczyciel rozszerzył również zakres ochrony istniejących produktów. Małe i średnie firmy, które ubezpieczyły w Generali stacjonarny sprzęt elektroniczny, a w czasie pandemii przekazały go pracownikom do pracy zdalnej, cały czas zachowują jego ochronę.
Generali postanowiło również pomóc lokalnym przedsiębiorcom w pozyskiwaniu nowych odbiorców, odbudować biznes lub zmniejszyć negatywne skutki pandemii Covid-19. Ubezpieczyciel umożliwił swoim klientom – lokalnym firmom, które posiadają w Generali grupowe ubezpieczenie na życie – dołączenie do Programu Rabatowego Generali w roli partnera. Dzięki temu mogą one dotrzeć ze swoją ofertą do szerokiego grona potencjalnych klientów.
(AM, źródło: Generali)