Genertel wchodzi na polski rynek ubezpieczeń komunikacyjnych

0
2830

Nowa marka Redclick firmy Genertel zaoferuje polskim konsumentom w pełni cyfrową ofertę polis komunikacyjnych. Polskim kierowcom firma zaproponuje innowacyjne podejście do ubezpieczeń, poprzez prosty zakup oraz zarządzanie polisą z poziomu aplikacji mobilnej. Polisę będzie również można bardzo łatwo dostosowywać do swoich potrzeb.

Redclick dostosowuje swoją usługę do najnowszych standardów cyfrowych firm świadczących usługi e-commerce. Za pośrednictwem platformy internetowej Redclick.pl oraz aplikacji na smartfony kierowcy będą mogli prosto i szybko kupić ubezpieczenie samochodu, motocykla lub samochodu dostawczego. Każde ubezpieczenie będzie można łatwo skonfigurować poprzez różne możliwości dostosowania ochrony ubezpieczeniowej oraz wybór pojedynczych opcji.

­­– W Polsce zdecydowania większość osób robi zakupy online i wiele z nich chce korzystać
z ubezpieczeń przez internet. Mając to na uwadze, wchodzimy do Polski wzmocnieni naszym doświadczeniem na włoskim rynku
– mówi Giacomo Trovato, CEO Genertel. – Redclick, nasza marka oferująca ubezpieczenia komunikacyjne, to nowa usługa, która pozwala na dokonanie kompletnej i spersonalizowanej wyceny polisy w mniej niż pięć minut i umożliwia dostosowanie poszczególnych jej elementów, tak by kupić tylko to, czego naprawdę potrzebujemy. Po wykupieniu polisy możemy natychmiast wyruszyć w podróż bez żadnych dodatkowych formalności: cała dokumentacja będzie miała formę cyfrową i zostanie przesłana na maila – dodaje.

Innowacja w DNA Genertel i zaangażowanie na rzecz społeczeństwa

Genertel ma długą historię innowacji w sektorze ubezpieczeń. Firma została założona we Włoszech 30 lat temu i była pierwszą oferującą usługi ubezpieczeniowe przez telefon, a następnie online. Z biegiem lat należąca do Grupy Generali firma rozwijała swoją ofertę. Jako pierwsza we Włoszech wprowadziła aplikację i unowocześniła swój model biznesowy, czyniąc go w 100% cyfrowym. Genertel jest również zaangażowany we wzmacnianie społecznego charakteru ubezpieczyciela dzięki programowi, który umożliwia klientom wspieranie wybranych przez nich celów na rzecz społeczeństwa, środowiska i zdrowia.

(KS, źródło: Generali)