HaloTUwarta – nowy rozdział w komunikacji z pośrednikami

0
237

Warta uruchomiła nową platformę komunikacyjną dla swoich sieci sprzedaży. Serwis haloTUwarta to wiele ułatwień w codziennej pracy pośredników. Portal gromadzi w jednym miejscu wszystkie najważniejsze informacje potrzebne w działalności agencyjnej, zarówno majątkowej, jak i życiowej.

W świecie dynamicznie zmieniającego się rynku, w którym liczy się czas reakcji, dostęp do informacji i spójna komunikacja, Warta stawia kolejny ważny krok – uruchamia nową platformę komunikacyjną dla swojej sieci sprzedaży, liczącej ponad 56 tys. pośredników. To narzędzie, które nie tylko porządkuje i centralizuje komunikację, ale realnie wspiera efektywność biznesową całej organizacji.

Komunikacja podstawą skutecznej sprzedaży

– Szybka, jasna i regularna komunikacja z pośrednikami to dziś jeden z kluczowych czynników wpływających na wyniki sprzedaży i jakość obsługi klienta. Tradycyjne kanały komunikacyjne często bywają niewystarczające lub nieefektywne. Dobrze zaprojektowany system komunikacji pozwala nie tylko skuteczniej docierać z informacją, ale też poprawiać jakość pracy i wzmacniać zaangażowanie partnerów biznesowych – mówi Anna Fałek-Ranos, project manager wdrażająca haloTUwarta.

Nowa platforma jest odpowiedzią na te wyzwania. HaloTUwarta jest intuicyjna, dostępna, responsywna i estetyczna, a jednocześnie odpowiada na konkretne potrzeby sieci sprzedaży. Agenci mogą logować się do serwisu w prosty sposób, wykorzystując te same dane co do systemu sprzedażowego Warty.

– Przy przygotowywaniu nowej platformy komunikacji zależało nam, aby maksymalniedopasować ją do realnych potrzeb sieci. Wdrożenie poprzedziły konsultacje, testy i analiza oczekiwań, dzięki czemu portal nie jest tylko ładnym interfejsem, ale realnym wsparciem w codziennej pracy i komunikacji – dodaje Anna Fałek-Ranos.

Nowy portal pozwala na szybki przepływ informacji między siecią sprzedaży i pośrednikami. Jego adresatami są agenci, OWCA oraz menedżerowie sieci majątkowych i życiowych. Co ważne, treści prezentowane w serwisie są spersonalizowane, dostosowane do roli i zakresu działalności konkretnego użytkownika.

Jeden serwis – wszystkie kluczowe informacje

Nowa platforma to centrum komunikacyjne, stworzone z myślą o uproszczeniu dostępu do aktualności, materiałów sprzedażowych i narzędzi operacyjnych. Portal ma być dla odbiorców uporządkowanym źródłem wiedzy. Pośrednicy znajdą tu komunikaty sieci sprzedaży, aktualności dotyczące działań Warty, informacje o trwających i planowanych konkursach oraz ich wynikach, szczegóły programów sprzedażowych i akcji specjalnych. To również źródło bieżących wiadomości o zmianach produktowych i procesowych.

W serwisie nie zabraknie też treści znanych dotąd agentom z dotychczasowych publikacji w wartaINFO: informacji o ofercie, promocjach, nowych wdrożeniach i zmianach w systemach operacyjnych. Pojawią się też przypomnienia o obowiązkach szkoleniowych oraz najważniejsze zmiany legislacyjne, jak te związane z RODO czy IDD. Wszystko to w przejrzystej, skondensowanej formie.

Łatwy dostęp do aplikacji i narzędzi

Z poziomu platformy pośrednicy przejdą też bezpośrednio do wszystkich najważniejszych aplikacji i systemów wspierających ich pracę – bez potrzeby logowania się w wielu miejscach czy szukania linków. To znaczące ułatwienie, które oszczędza czas i zwiększa efektywność działań.

Centrum materiałów marketingowych i wiedzy

Platforma stanie się również multimedialnym centrum wiedzy i komunikacji marketingowej. Pośrednicy pobiorą stąd gotowe ulotki, poradniki, posty do mediów społecznościowych, podcasty, wideo oraz materiały szkoleniowe. Dzięki temu łatwiej i szybciej będą mogli wspierać swoją sprzedaż oraz budować profesjonalny wizerunek.

– Nasz nowy serwis jest wynikiem intensywnej współpracy między różnymi jednostkami organizacyjnymi w firmie. Dzięki pracy zespołowej udało nam się stworzyć serwis odpowiadający na realne potrzeby agentów. Chcemy, żeby dostęp do informacji wspierał ich w codziennej pracy. Dotychczas prowadziliśmy komunikację wielokanałowo, mieliśmy osobne źródła informacji, oddzielne systemy i publikacje. Teraz wszystko to zostało zintegrowane w jedną, wygodną przestrzeń, która zdecydowanie ułatwi pośrednikom wyszukiwanie informacji związanych z Wartą i pozwoli być im na bieżąco ze wszystkimi nowościami – mówi Dawid Mendyk, project manager wdrażający haloTUwarta.

Intuicyjność i wygoda użytkowania

Nowy serwis został zaprojektowany z myślą o użytkowniku – jego układ i logika działania przypominają popularne platformy społecznościowe, co czyni go intuicyjnym, przejrzystym i przyjemnym w obsłudze. Nacisk położono na prostotę, szybkość i dostępność treści – zarówno na komputerach, jak i urządzeniach mobilnych.