Niemiecki insurtech hepster ogłosił zawarcie strategicznego partnerstwa z HDI Embedded. Umożliwi ono ubezpieczeniowemu startupowi dywersyfikację portfolio produktów i ulepszenie oferty ubezpieczeń dla zwierząt domowych. Po pomyślnym wdrożeniu przez hepster nowych polis dla psów HDI Embedded zapewni insurtechowi kolejne produkty ubezpieczeniowe dla zwierząt domowych. Ich premiera odbędzie się w kwietniu 2025 r.
– Jesteśmy bardzo podekscytowani naszym partnerstwem z HDI Embedded. Ta współpraca to znaczący krok w rozwoju naszej ekspansji i skalowania w Europie, przy jednoczesnym kontynuowaniu oferowania naszym klientom innowacyjnych, dostosowanych do ich potrzeb produktów ubezpieczeniowych – mówi Alexander Hornung, CPO i współzałożyciel hepster.
– Współpraca z hepster podkreśla nasze silne zaangażowanie w innowacyjne modele ubezpieczeniowe. Ubezpieczenia zwierząt domowych to rynek o dużym potencjale i jesteśmy dumni, że możemy wspierać hepster jako strategiczny partner — mówi Gregor Mandt, Chief Partnership Officer Germany HDI Embedded.
Partnerstwo między hepster i HDI Embedded na razie obejmować będzie wyłącznie rynki w Austrii i Niemczech. W perspektywie długoterminowej obie firmy planują jednak ekspansję międzynarodową.
– Naszym celem jest eksploracja nowych rynków razem z HDI Embedded i ustanowienie naszego innowacyjnego modelu ubezpieczeniowego w całej Europie. Widzimy duże możliwości w internacjonalizacji i z niecierpliwością czekamy na kolejne kroki — mówi Alexander Hornung.
HDI Embedded to marka Europa Ubezpieczenia utworzona w celu rozwijania regionalnych i paneuropejskich partnerstw z podmiotami chcącymi wzbogacić swoją ofertę o produkty ochronne.
(AM, źródło: heptser, LinkedIn)