Hubert Urbański promuje Rankomat

0
584

Rankomat rozpoczął kampanię reklamową osadzoną w nowej platformie komunikacyjnej, w której porównywarka promuje m.in. portfolio swoich produktów. Ambasadorem marki został Hubert Urbański, który przekonuje w spocie reklamowym, że można liczyć na rankomat.pl przy podejmowaniu optymalnych decyzji zakupowych.

– Wiemy, że podejmowanie decyzji w kwestii finansów, ubezpieczeń i złożonych umów bywa skomplikowane, a porównanie ich jest czasochłonne. Dlatego przy pomocy najnowszej platformy komunikacyjnej chcemy przekazać naszym klientom, że rankomat.pl istnieje po to, aby ich wspierać w dokonaniu najlepszego wyboru. Doradzając, stajemy zawsze po stronie klienta oraz dajemy możliwość porównania ofert w jednym miejscu, w wygodny i przejrzysty sposób – komentuje Dawid Pożoga, dyrektor marketingu Rankomat.

Ambasadorem marki został Hubert Urbański, który pojawi się w serii spotów. W pierwszym z nich wspiera w wyborze ubezpieczenia OC, kredytu i oferty telefonii komórkowej, przytłoczonego przez potrzeby swojej rodziny mężczyznę. W ten sposób rankomat.pl komunikuje, że jest największą na polskim rynku multiporównywarką ubezpieczeń komunikacyjnych, turystycznych, nieruchomości oraz na życie, a także produktów finansowych, ofert GSM i wielu innych. W pozostałych spotach firma skupi się na promowaniu swoich produktów, wsparcia ponad 200 doradców oraz benefitów pozazakupowych.

– Rankomat.pl to silna marka, która stale poszerza swoją ofertę, aby jak najlepiej odpowiadać na potrzeby klientów. Wierzymy, że wartości, na które stawiamy w relacji z nimi oraz nasza oferta produktowa pozwolą im wybrać najlepsze rozwiązania. Wspiera nas w tym ambasador marki, Hubert Urbański, którego cechuje wiarygodność i empatia – komentuje Michał Gołota, Brand Manager Rankomat.

Kampania powstała we współpracy z agencją Przestrzeń, domem mediowym Wavemaker i domem produkcyjnym Papaya. Będzie można ją zobaczyć w TV, online, a także będzie wspierana przez działania w social mediach. Pierwsze jej elementy są widoczne w mediach i sieci od 27.12. Startowy spot jest dostępny też na kanale YT porównywarki.

(AM, źródło: Rankomat)