W zawiązku z obecną pandemią koronawirusa, której skutkiem mogą być ograniczenia w korzystaniu z niektórych usług oraz terminowej realizacji serwisowania pojazdów, Hyundai Motor Poland podjął decyzję o przedłużeniu okresu gwarancji do końca maja 2020 r. dla wszystkich maszyn, którym okres gwarancyjny wygasał w marcu i kwietniu. Przedłużono również bezpłatną usługa assistance świadczoną przez Europ Assistance Polska.
– Zdajemy sobie sprawę, że w związku z obecną sytuacją korzystanie z różnych usług może być utrudnione. Jako firma ułatwiamy codzienne życie oraz zapewniamy wygodę i bezpieczeństwo w trudnych, stresujących momentach. Dlatego cieszymy się, że klienci Hyundai Motor Poland będą mieli możliwość skorzystania z assistance samochodowego w ramach wydłużonej gwarancji, ponieważ wierzymy, że takie działanie zapewni klientom Hyundai maksymalny poziom komfortu, pomocy i ochrony – mówi Marcin Zieliński, dyrektor Departamentu Sprzedaży Europ Assistance Polska.
– Zdajemy sobie sprawę, że wielu naszych klientów może mieć teraz ograniczony dostęp do serwisowania pojazdów. Dlatego zdecydowaliśmy o przedłużeniu okresu działania gwarancji oraz bezpłatnej usługi assistance – powiedział Rafał Krajewski, dyrektor Działu Posprzedażnego Hyundai Motor Poland.
(AM, źródło: Europ Assistance Polska)