Trzy pytania do Michała Dworakowskiego, współwłaściciela firmy Polskie Polisy odpowiedzialnego za użyteczność rozwiązań ubezpieczeniowych
Redakcja „Gazety Ubezpieczeniowej”: – Jakie główne problemy, wyzwania zauważacie na rynku?
Michał Dworakowski: – Codziennie rozmawiamy z agentami, doradcami, przedstawicielami niewielkich, ale prężnych i ambitnych, często rodzinnych firm. Ponad wszystko cenią sobie one niezależność, możliwość prowadzenia własnego biznesu.
Problemami, które nam zgłaszają, są między innymi:
● niskie ceny ubezpieczeń komunikacyjnych,
● wysokie koszty prowadzenia działalności,
● brak kompleksowych narzędzi pomagających w prowadzeniu agencji ubezpieczeniowej.
Jakie widzicie rozwiązania?
– Jedną z możliwości jest oczywiście współpraca agenta z solidną strukturą multiagencyjną, oferującą wsparcie marketingowe, organizacyjne i ekosystemy narzędziowe.
Ale jeśli ktoś chce iść własną drogą, to szybko napotyka na różne bariery, takie jak brak pieniędzy na stworzenie własnego, kompleksowego rozwiązania informatycznego. I tutaj z pomocą przychodzą niezależne narzędzia.
Tyle że chociaż na rynku pojawiają się kolejne rozwiązania sygnowane tą czy inną marką, to wielu agentów sygnalizuje nam, że brakuje kompleksowych rozwiązań. Dlatego postanowiliśmy zainwestować w platformę, która pozwala agentowi korzystać z wielu różnych – często konkurencyjnych wobec siebie – aplikacji dostępnych dzisiaj na rynku. A przy tym oferuje funkcjonalności doceniane przez agentów.
Czyli to coś więcej niż kolejna „superporównywarka”?
– Tak. To będzie „sklep” z porównywarkami oraz innymi narzędziami niezbędnymi do funkcjonowania nowoczesnej agencji, „ogarniającymi” wyzwania od administracji, przez marketing po sprzedaż. Przecież w codzienności agenta jest tak, że w jednej aplikacji podoba nam się takie rozwiązanie, w kolejnej inne… nie oszukujmy się, nie ma jednego „narzędzia doskonałego”!
Dlatego chcemy, żeby każdy agent mógł sobie dowolnie konfigurować warsztat pracy, wybierając spośród wielu rozwiązań, które będą się ze sobą komunikować!
To będzie taki ubezpieczeniowy marketplace, miejsce stworzone DLA AGENTÓW, stąd nazwa: 4agent. Jeszcze w tym roku planujemy zaprosić Państwa do nowego świata 4agent.
W międzyczasie pozostańmy w kontakcie. Piszcie do nas: kontakt@polskiepolisy.pl, jesteśmy otwarci na rozmowę o potrzebach agentów ubezpieczeniowych.
KOMENTARZ PARTNERA
Synergia dwóch aplikacji już działa!
W Multiagencji Insur Invest wierzymy w partnerstwo biznesowe na najwyższym poziomie. Codziennie współpracujemy z najlepszymi doradcami oraz dostawcami nowoczesnych rozwiązań.
Nasz autorski system CRM InTrust już od 2019 r. działa w połączeniu z iBooster – porównywarką OC/AC oraz narzędziem polisującym. Dzięki takiemu rozwiązaniu nasi doradcy przechowują dane klientów oraz ich pojazdów w systemie wewnętrznym agencji, a ścieżkę sprzedażową oraz integrację z API towarzystw ubezpieczeniowych obsługuje wyspecjalizowany partner: Polskie Polisy.
Połączenie możliwości naszego CRM InTrust oraz porównywarki iBooster to wygoda, oszczędność czasu i bezpieczeństwo zarówno dla agenta, jak i dla klientów.
Tomasz Fabiszewski
menedżer ds. wsparcia IT w Insur Invest sp. z o.o.
tomasz.fabiszewski@insur.pl | www.insur.pl