Indie: Wspólna kampania ubezpieczycieli na życie

0
422

24 indyjskich ubezpieczycieli na życie, pod egidą Rady ds. Ubezpieczeń na Życie, współpracuje w pierwszej wspólnej kampanii medialnej promującej ubezpieczenia życiowe. Celem kampanii, której slogan brzmi Sabse Pehle Life Insurance (Najpierw ubezpieczenie na życie), jest przedstawienie ochrony jako priorytetu, przed inwestowaniem i wydatkami.

Prezes indyjskiego giganta życiowego LIC, M.R. Kumar powiedział: – To będzie pierwsza w branży wspólna kampania w mediach. Nie będzie tu konkurencji, ponieważ celem jest nakłonienie mieszkańców Indii do wzniesienia najpierw tarczy ochronnej, polegającej na zabezpieczeniu przyszłości za pomocą ubezpieczenia na życie, a dopiero później przystąpienia do budowy rozsądnego planu finansowego.

Rada wykorzysta w kampanii wszystkie dostępne kanały reklamowe. Sekretarz generalny stowarzyszenia, V. Manickam powiedział: – Podczas gdy historycznie ubezpieczyciele sprzedawali ochronę, podkreślając ryzyko przedwczesnej śmierci, kampania branży ubezpieczeniowej pokaże, że ubezpieczenie życiowe jest tylko instrumentem finansowym, który może zapewnić bezpieczeństwo finansowe w zaspokajaniu długoterminowych potrzeb.

(AC, źródło: Asia Insurance Review)