Insurify zawarło partnerstwo ze startupem Fletch specjalizującym się w ubezpieczeniach wbudowanych, aby wprowadzić na swojej platformie ubezpieczenie dla zwierząt domowych.
Począwszy od 1 października, użytkownicy Insurify zyskają dostęp do rozmaitych produktów ubezpieczeniowych dla zwierząt od różnych dostawców. Insurify to jedna z najprężniej działających w Ameryce Płn. internetowych agencji ubezpieczeniowych i porównywarek. W 2021 r. pozyskała 100 mln dol. finansowania w Serii B, gdzie głównym inwestorem była specjalistyczna firma private equity Motive Partners, zainteresowana inwestowaniem w technologię finansową.
Insurtech założyła w 2013 r. Snejina Zacharia, poprzednio menedżerka w Gartner, sfrustrowana nieefektywną formą sprzedaży ubezpieczeń komunikacyjnych. Wobec braku porównywarki internetowej z prawdziwego zdarzenia, Zacharia zdecydowała się zbudować rozwiązanie, Insurify, pozwalające na uzyskanie kwotowania w czasie rzeczywistym i dokonanie zakupu kanałem preferowanym przez klienta: telefonicznie albo online.
– W Insurify stale słyszeliśmy od klientów, że martwią ich koszta opieki weterynaryjnej. Według danych American Pet Products Association ok. 70% Amerykanów ma w domu zwierzę, więc chcemy im pomóc zmniejszyć obciążenie. Podczas naszej eksploracji rynku ubezpieczeń dla zwierząt natrafiliśmy na Fletch, który zapewnia elastyczną platformę współgrającą z podejściem Insurify stawiającym technologię na pierwszym miejscu – wyjaśnia Snejina Zacharia.
– Ubezpieczenia zwierząt domowych to ważny produkt, przez który prowadzi droga do ubezpieczania domów czy samochodów Amerykanów – dodaje Sri Oddiraju, CEO Fletch.
(AC, źródło: Insurtech Insights)