InterRisk, Signal Iduna oraz Wiener partnerami Szkolnej Olimpiady Wiedzy Ubezpieczeniowej

0
700

Trzy zakłady ubezpieczeń – InterRisk, Signal Iduna i Wiener – zostały partnerami drugiej edycji Szkolnej Olimpiady Wiedzy Ubezpieczeniowej organizowanej przez multiagencję Unilink. Przedsięwzięcie, którego patronem medialnym jest „Gazeta Ubezpieczeniowa”, ma na celu edukację ubezpieczeniową młodzieży, a także promocję agentów ubezpieczeniowych wśród lokalnych społeczności.

– Cieszymy się, że poszerzamy nasze działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu o edukację ubezpieczeniową młodzieży. Jestem przekonany, że wspólnie z Unilink i agentami realnie przyczynimy się do zwiększenia świadomości ubezpieczeniowej wśród młodego pokolenia – podkreśla Daniel Kaliszuk, członek zarządu InterRisk.

– Edukacja finansowa młodzieży jest niezwykle ważna i jako firma ubezpieczeniowa nie wyobrażamy sobie działalności ESG bez tego obszaru. W Ogólnopolskiej Szkolnej Olimpiadzie Wiedzy Ubezpieczeniowej stawiamy z Unilink na zagadnienia bliskie uczniom, dzięki czemu projekt ma wymiar nie tylko teoretyczny, ale przede wszystkim praktyczny – komentuje Adam Dwulecki, prezes zarządu firmy Wiener.

– Po raz kolejny angażujemy się wspólnie z Unilink w tę jakże kreatywną inicjatywę, promującą w nieszablonowy sposób ubezpieczenia wśród dzieci i młodzieży. Nie mogło nas zabraknąć w tym projekcie. Partnerstwo na rzecz edukacji jest kluczowe, by wprowadzić realną zmianę w tym obszarze – dodaje Agnieszka Kiełbasińska, prezes zarządu Signal Iduna.

Olimpiada została zgłoszona do Kuratorium Oświaty w zakresie ogólnopolskich olimpiad wiedzy. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia wniosku laureaci Olimpiady będą mogli zyskać dodatkowe punkty na świadectwie kończącym szkołę podstawową, które mogą pomóc w dostaniu się do wymarzonej szkoły ponadpodstawowej. Decyzja kuratorium zostanie ogłoszona na początku marca.

Więcej na temat Olimpiady można przeczytać tutaj.

Artur Makowiecki

news@gu.com.pl