InterRisk we współpracy z Global Assistance Polska wdrożył inteligentną ścieżkę pomocy moto assistance. Teraz wystarczy przesłać zdjęcie tablic rejestracyjnych i numer telefonu, aby błyskawicznie wezwać pomoc na drodze.
– Nowe rozwiązanie umożliwia klientowi przejście przez cały proces rejestracji zgłoszenia i wezwania assistance w zaledwie kilku prostych krokach. Wystarczy, że osoba wzywająca pomoc prześle zdjęcie tablic rejestracyjnych swojego pojazdu, a także numer telefonu przez formularz online dostępny na stronie InterRisk, a resztą zajmie się inteligentny system. Do rozpoznawania tablic rejestracyjnych ze zdjęcia została wykorzystana technologia AI. Dzięki temu ubezpieczony w InterRisk może liczyć na szybką pomoc na drodze – wyjaśnia Daniel Kaliszuk, członek zarządu InterRisk.
Innowacja jest przykładem rozwiązania, które z jednej strony usprawnia obsługę, a z drugiej zapewnia klientom większe poczucie bezpieczeństwa.
– Automatyczne wykrywanie lokalizacji klienta przyspiesza wysłanie pomocy drogowej we wskazane miejsce. Inwestujemy w technologie, które realnie wpływają na komfort naszych partnerów i ich klientów oraz na efektywność procesów. Automatyczna ścieżka rejestracji zgłoszeń to kolejne nasze wdrożenie – obok Modułu Śledzenia Szkody – które usprawnia obsługę i zapewnia docelowym klientom poczucie bezpieczeństwa – mówi Michał Makarczyk, prezes zarządu Global Assistance Polska.
Numery tablic w połączeniu z metadanymi EXIF, takimi jak lokalizacja pojazdu, trafiają do systemu. Po automatycznej weryfikacji danych w systemie polisowym sprawa jest rejestrowana znacznie szybciej niż w tradycyjnej telefonicznej ścieżce zgłoszenia.
Nowe rozwiązanie wdrożone w InterRisk umożliwia szybkie zgłoszenie kolizji, wypadku lub innych zdarzeń drogowych, skracając czas rejestracji zgłoszenia i wysłania pomocy na miejsce zdarzenia. Teraz system automatycznie wczytuje wszystkie niezbędne informacje, bez konieczności ręcznego wprowadzania numeru polisy, VIN i innych danych.
(AM, źródło: InterRisk)