Większość z kilku tysięcy zgłoszeń z assistance, jakie trafiły do Ison Care w okresie od 27 kwietnia do 5 maja, stanowiły sprawy z zakresu assistance podróżnego i samochodowego. Obie kategorie pomocy objęły blisko 95% zgłoszonych przypadków.
Kraje, z których firma otrzymała najwięcej zgłoszeń telefonicznych, przez e-mail czy za pośrednictwem nowego bezpłatnego narzędzia łączącego znajdujących się za granicą klientów partnerów Ison Care z konsultantami, to Grecja, Turcja i Hiszpania. W sumie przez majówkowe 10 dni operator otrzymał zgłoszenia z 76 państw, w tym z tak odległych jak Kambodża, Argentyna czy RPA. Odbieralność telefonów w tym okresie wyniosła 97,8%.
W przypadku car assistance blisko 11% zarejestrowanych zdarzeń stanowiły zgłoszenia z zagranicy. Najwięcej z nich pochodził z Niemiec, Słowacji i Francji.
Najczęstsze przyczyny kontaktu z operatorami to awarie na drodze, w tym usterki ogumienia, brak mocy w silniku czy problemy z elektryką. Odbieralność telefonów w tym okresie wyniosła 98%.
ISON Care to multispecjalistyczna spółka świadcząca usługi z zakresu assistance, likwidacji szkód i call center.
(AM, źródło: Ison Care)