Już ponad 5 mln klientów korzysta z serwisu mojePZU

0
271

MojePZU, platforma cyfrowa największego polskiego ubezpieczyciela do budowania i rozwijania relacji z klientami oraz ich obsługi, ma już ponad 5 mln użytkowników. Kolejnym krokiem ubezpieczyciela w jego cyfrowym rozwoju jest hiperpersonalizacja treści i ofert dostępnych na platformie.

Klienci korzystają z mojePZU poprzez serwis internetowy moje.pzu.pl oraz aplikację mobilną, której używa już 2/3 klientów posiadających konto na platformie.

– Platfoma mojePZU to kluczowe narzędzie, które znacząco podnosi jakość obsługi naszych klientów, dając dostęp do szerokiej oferty produktów i usług w kanale digital. Dziś sfera online to nie tylko procesy zakupowe, ale również procesy obsługowe, które stają się w ten sposób dużo wygodniejsze i szybsze. I co ważne, dostępne 24/7 w jednym miejscu. Przekroczenie granicy 5 mln kont oraz ponad 35 mln wizyt i 14 mln operacji rocznie pokazuje, że klienci coraz chętniej sięgają po takie rozwiązania – podkreśla Piotr Rutkowski, dyrektor zarządzający ds. klientów i usług cyfrowych PZU.

Ponad 3 mln sprzedanych polis, ponad 1,8 mln zgłoszonych szkód

Platforma mojePZU oferuje użytkownikom liczne funkcjonalności. Mogą oni samodzielnie kupować ubezpieczenia, jak również wznawiać polisy. Klienci kupili za jej pośrednictwem już ponad 3,3 mln polis. Platforma umożliwia zgłaszanie szkód i sprawdzanie ich statusu, jak również kontakt z doradcami. Do tej pory użytkownicy cyfrowego kanału zgłosili już ponad 1,8 mln szkód.

Pełne bezpieczeństwo płatności

Za pośrednictwem mojePZU można także korzystać z usług medycznych, m.in. odebrać e-receptę, umówić badania czy wizytę u lekarza. Dodatkowo użytkownicy mogą inwestować oszczędności dzięki integracji mojePZU z inPZU, a w aplikacji mają możliwość korzystania z abonamentu sportowo-rekreacyjnego PZU Sport. W serwisie mojePZU klienci mogą opłacać składki i usługi. Platforma oferuje dostęp do wielu metod płatności. Pełna obsługa płatności online odbywa się w bramce płatniczej Grupy PZU. 

– Zależy nam, aby jeszcze lepiej rozumieć potrzeby naszych klientów. Mają oni różne oczekiwania i potrzeby nie tylko wobec produktów, ale i kanałów komunikacji, formy oraz momentu kontaktu czy sposobu zakupu. Dlatego kolejnym krokiem, który realizujemy w ramach rozwoju mojePZU, jest hiperpersonalizacja treści i ofert dostępnych w portalu, co pozwoli nam oferować usługi szyte na miarę. W efekcie, stale podnosząc poziom satysfakcji klientów, w perspektywie najbliższych 3 lat planujemy przekroczyć 8 mln użytkowników mojePZU – zapowiada Piotr Rutkowski. 

(AM, źródło: PZU)