Warta rusza z nową odsłoną kampanii „Każdemu może się…”. Emitowane w TV i internecie spoty będą promować ubezpieczenia komunikacyjne, majątkowe i życiowe, podkreślając nowoczesny, łatwy sposób nabywania produktów oraz atrakcyjne benefity produktowe.
W związku z pozytywnym odbiorem wcześniejszej odsłony kampanii „Każdemu może się zdarzyć” wśród grupy docelowej Warta zdecydowała się na jej kontynuację. W nowej odsłonie spotów wykorzystywane są prawdziwe i zabawne zdarzenia, przypominające klientom o wadze przypadku i potrzebie ochrony dla siebie i bliskich.
Ukazując wiarygodne sytuacje, Warta zwraca uwagę na ich losowość w sposób, który większość internautów – zwłaszcza tych młodszych – zna z sieci. Dzięki nowemu podejściu do idei spoty uzyskują wysoki poziom autentyczności. Natomiast odpowiedź marki jest komunikacyjnie dopasowana do grup odbiorców oraz adekwatna do zobrazowanych sytuacji i potrzeb.
– Półtora roku temu wystartowaliśmy z kampanią reklamową „Każdemu może się…”. Koncepcja ta okazała się niezwykle pojemna i twórcza, co pozwoliło nam ją kreatywnie rozwijać i skutecznie kontynuować w nowej kampanii. Nowe podejście oparliśmy na wykorzystaniu autentycznych i ludzkich sytuacji, w lekki i intrygujący sposób prezentujących zdarzenia, jakie mogą nam się przytrafić w najmniej spodziewanym momencie. To właśnie takie przykłady mają podkreślać potrzebę ubezpieczenia się. Nowe spoty robią to w sposób zabawny, ale nadal nawiązujący do oferowanej przez naszą firmę kategorii produktowej, jednocześnie pozwalający nam dotrzeć do młodszej grupy klientów – mówi Bogusława Potacka, dyrektor Departamentu Marketingu i PR w Warcie.
Kampania składa się ze spotów 30-, 15-, 10- i 6-sekundowych, które będę prezentowane w różnych kanałach i formatach dotarcia zarówno w internecie, jak i telewizji. Warta stawia w nich na młodszego odbiorcę, poszukującego dobrych i sprawdzonych rozwiązań, adekwatnych do swojej rzeczywistości, języka i sposobu komunikacji z marką. W trakcie kampanii promowane będą ubezpieczenia komunikacyjne, mieszkaniowe i na życie. Stawiając na prezentację kilku produktów w spocie, Warta chce podkreślać fakt, że swoją ofertą może zaspokoić większość potrzeb klientów.
W ramach rozstrzygniętego wieloetapowego przetargu za strategię kampanii oraz przygotowanie materiałów reklamowych odpowiada agencja oS3.
(AM, źródło: Clue PR)